Hlavní navigace

Nova: včerejší epizoda Hajný, který zmizel, byla nejúspěšnějším pořadem podzimní sezóny

Bohumil Herwig

UVNITŘ FOTOGALERIE – Druhá řada seriálu Policie Modrava podle společnosti ATO – Nielsen Admosphere vykazuje čím dál tím vyšší čísla. Dařilo se i Kameňáku.

Doba čtení: 1 minuta

Včerejší šestý díl seriálu, Hajný, který zmizel, zaznamenal v různých diváckých kategoriích kolem dvou milionů diváků a stal se nejsledovanějším pořadem českého televizního trhu nejen v cílové skupině 15–54, ale i v obecné 15+ a ještě obecnější 4+.

Hajný, který zmizel měl v kategorii 15–54 podíl na sledovanosti 39,53 %, v obecné divácké skupině 15+ pak dokonce téměř 44 %. V nejširší cílové skupině 4+ ho zhlédlo 2,006 mil. diváků a epizoda se tak stala zatím nejúspěšnějším pořadem celé podzimní sezóny. V cílových skupinách 15+ a 4+ je pak vůbec nejúspěšnějším pořadem tohoto roku.

K TÉMATU: Seriálovou bitvu vyhrála v červnu Nova, nejsledovanějším seriálem byla Policie Modrava

Podzimní schéma Skupiny Nova

Sledovanosti jasně dominuje Policie Modrava

Tradičně velice silné byly ve 39. týdnu Televizní noviny (39,06 %, 15–54) a výborně si vede i klasika jménem Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2. Mezi filmy TV Nova opět nezklamalo nasazení komedie Kameňák 3 a v pátek večer ji sledovalo 28,82 % diváků (15–54). Dařilo se i Nově Cinema, kde film Batman začíná v neděli večer v mladší divácké kategorii 15–54 vykázal podíl na sledovanosti 7,99 %.

Skupina Nova pak minulý týden k programům svých stanic v hlavním vysílacím čase, prime time, přitáhla 41 % diváků ve skupině 15–54.

Našli jste v článku chybu?