Hlavní navigace

Nový PPC systém Efektiv.cz

25. 8. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Český trh PPC systémů je přesycen. Potenza, BBKontext, AdContext a nyní nově také Efektiv.cz. Mezi konkurenci ale musíme počítat také portály Seznam, Centrum, Atlas a v neposlední řadě také Google AdWords. Samozřejmě, že posledně jmenovaní nenabízí reklamu na obsahových stránkách, ale zcela jistě ukrajují největší část inzerentů. Když se totiž takový inzerent rozhoduje, jak naložit s prostředky určenými na internetovou reklamu, nemá na výběr pouze mezi malými PPC systémy, ale řadou dalších…

Český trh PPC systémů je přesycen. Potenza, BBKontext, AdContext a nyní nově také Efektiv.cz. Mezi konkurenci ale musíme počítat také portály Seznam, Centrum, Atlas a v neposlední řadě také Google AdWords. Samozřejmě, že posledně jmenovaní nenabízí reklamu na obsahových stránkách, ale zcela jistě ukrajují největší část inzerentů. Když se totiž takový inzerent rozhoduje, jak naložit s prostředky určenými na internetovou reklamu, nemá na výběr pouze mezi malými PPC systémy, ale řadou dalších alternativ. A většinou se nechá zlákat „všudypřítomnými“ obchodníky ze Seznamu, kterým malé systémy mohou konkurovat jen těžko. (Dušan Janovský)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).