Hlavní navigace

Nový PPC systém Efektiv.cz

25. 8. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Český trh PPC systémů je přesycen. Potenza, BBKontext, AdContext a nyní nově také Efektiv.cz. Mezi konkurenci ale musíme počítat také portály Seznam, Centrum, Atlas a v neposlední řadě také Google AdWords. Samozřejmě, že posledně jmenovaní nenabízí reklamu na obsahových stránkách, ale zcela jistě ukrajují největší část inzerentů. Když se totiž takový inzerent rozhoduje, jak naložit s prostředky určenými na internetovou reklamu, nemá na výběr pouze mezi malými PPC systémy, ale řadou dalších…

Český trh PPC systémů je přesycen. Potenza, BBKontext, AdContext a nyní nově také Efektiv.cz. Mezi konkurenci ale musíme počítat také portály Seznam, Centrum, Atlas a v neposlední řadě také Google AdWords. Samozřejmě, že posledně jmenovaní nenabízí reklamu na obsahových stránkách, ale zcela jistě ukrajují největší část inzerentů. Když se totiž takový inzerent rozhoduje, jak naložit s prostředky určenými na internetovou reklamu, nemá na výběr pouze mezi malými PPC systémy, ale řadou dalších alternativ. A většinou se nechá zlákat „všudypřítomnými“ obchodníky ze Seznamu, kterým malé systémy mohou konkurovat jen těžko. (Dušan Janovský)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.