Hlavní navigace

Nový web Microsoftu představuje uživatelům bezplatné programy

24. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká pobočka společnosti Microsoft spustila stránky microsoftzdarma.cz, jejichž prostřednictvím hodlá uživatelům představovat bezplatné programy, doplňky a služby. Microsoft je celosvětově známý díky své široké nabídce komerčních produktů. Uživatelé počítačů by však neměli zapomínat na to, že nabízíme také produkty a služby, které si každý může bezplatně stáhnout a během chvilky je začít používat, uvedl Petr Karásek, obchodní a marketingový ředitel společnosti Microsoft v České republice.…

Česká pobočka společnosti Microsoft spustila stránky microsoftzdar­ma.cz, jejichž prostřednictvím hodlá uživatelům představovat bezplatné programy, doplňky a služby. Microsoft je celosvětově známý díky své široké nabídce komerčních produktů. Uživatelé počítačů by však neměli zapomínat na to, že nabízíme také produkty a služby, které si každý může bezplatně stáhnout a během chvilky je začít používat, uvedl Petr Karásek, obchodní a marketingový ředitel společnosti Microsoft v České republice. Katalog produktů a služeb na webu microsoftzdarma.cz je rozdělen do sekcí se zaměřením na řadové uživatele, studenty a pedagogy a podnikatele resp. firmy.

Obsah těchto sekcí je dále tříděn do dílčích kategorií: zábava, internet, multimédia a komunikace. Výpis programů a služeb bohužel nelze nijak rovnat např. dle popularity resp. počtu stažení. Některé zajímavější programy jsou tak trochu zapadlé za utilitami marginálního významu. Zaškatulkování služeb a programů také není zrovna intuitivní a přesné. Vždyť třeba antivir Microsoft Security Essentials je mj. i v sekci s programy pro zábavu. Každopádně je nová stránka pro běžného uživatele přehlednější než Microsoft Download Center. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).