Novým marketingovým ředitelem Mall.cz se stal Petr Matoušek

23. 4. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: Mall.cz
Střídání na postu marketingového ředitele Mall.cz přichází krátce poté, co tuto funkci začal vykonávat Filip Kahoun. Ten firmu po dohodě opustil.

Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz po necelých dvou měsících opět mění marketingového ředitele. Novým šéfem marketingu se stal Petr Matoušek.

Někdejší ředitel online divize Ringieru, šéf produktů v Centrum Holdings či marketing manager ve vydavatelství Mafra (profil na LinkedIn) v poslední době figuroval v marketingové agentuře Performio.

Matoušek ve funkci střídá Filipa Kahouna, který do funkce nastoupil teprve v únoru poté, co Mall.cz po šesti letech opustil marketingový ředitel Petr Král. Kahoun předtím působil jako jeho zástupce.

„Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje“ potvrdila Lupě mluvčí Mall.cz Michaela Gregorová.

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Zaměřuje se na telekomunikace, umělou inteligenci i na média. Najdete ho na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).