Příchod nového obchodního ředitele je součástí obměny vedení Internet Retailu, která se rozběhla poté, co se v dubnu letošního roku stal jediným akcionářem firmy zlínský HP Tronic. Od června má Internet Retail nového ředitele Tomáše Machalínka i marketingovou ředitelku Andreu Čižmářovou Zavadilovou.
Marek Bělohubek, který v minulosti zastával například pozici výkonného ředitele ve společnosti T.S.Bohemia, se plánuje zaměřit na rozšiřování skladových zásob a zeefektivnění logistiky. Současně bez bližších podrobností uvedl, že připravuje řadu inovací pro kamenné prodejny Kasahouse.
Tomáš Machalínek už v červnu naznačil, že plánované novinky by měly zjednodušit a urychlit odbavení nákupů v kamenných prodejnách.
Bělohubek začínal jako obchodník ve společnosti Diskont zabývající se prodejem výpočetní a kancelářské techniky. Později působil jako vedoucí maloobchodní prodejny I.F.T Progres (nyní KARAT Software), kde vedl obchodní a technický tým. Poté přešel do firmy LEVI International, kde to dotáhl až na obchodního ředitele. V roce 2008 se stal výkonným ředitelem olomouckého internetového prodejce elektroniky T.S.Bohemia.