Hlavní navigace

O2TV měla na konci roku pouze 115 tisíc zákazníků

25. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

25. 2. 2009

Za neúspěch může společnost Telefónica O2 považovat konec loňského roku. Nepodařilo se ji totiž získat dostatek abonentů pro svou IPTV službu O2TV. Vyplývá to z výsledku hospodaření za rok 2008, který včera prostřednictvím tiskové zprávy firma zveřejnila. Telefónica O2 dosáhla k tomuto období pouze na 115 tisíc zákazníků. Magickou hranici sto tisíc abonentů už přitom atakovala koncem června. Tehdy pro stotisícího abonenta připravila dárek v podobě LCD televizoru značky LG.

WT100 temata

ČTĚTE TAKÉ: O2TV rozšiřuje nabídku Videoarchivu o další televize

Než dosáhla O2 této hodnoty, zájem o ní rostl poměrně konstantně. Poté však začal opadávat a nárůst nových abonentů se zpomalil. Nové zákazníky se snaží španělský operátor nalákat např. na obohacenou videotéku, kam v nedávné době přibyly některé relace digitálních kanálů TV Barrandov a Z1. Telefónica chce také připravit pro své stávající abonenty tzv. jednohubky, o kterých nedávno na konferenci Digitalizace hovořil content a IPTV development manager Libor Volek.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.