Společnost Telefónica Czech Republic dokončila v uplynulých dnech definitivně přechod svých klientů služby O2TV na platformu nangu.TV. Telekomunikační gigant spolupracoval s poskytovatelem IPTV a OTT služeb od loňského léta, kdy následně oznámil, že chystá nabídnout zákazníkům řadu nových funkcí, jako jsou VOD služby, time-shift, nahrávání nebo vzdálené ovládání. Boxy, které dostávali noví zákazníci, fungují na bázi IP4TV, migrace dosavadních klientů probíhala postupně. Ředitel marketingu pro segment domácností David Duroň tuto skutečnost nedávno označil za významný milník existence služby.
MINULÁ DATA: Telefónice se podařilo zlomit prokletí, O2TV má už téměř 160 tisíc klientů
Z hospodářských výsledků Telefóniky zveřejněných v polovině minulého týdne vyplývá, že o služby IPTV operátora je nadále rostoucí zájem. Zatímco na konci loňského roku evidoval 156 tisíc předplatitelů, v březnu překročil hranici 163 tisíc klientů O2TV. Před nasazením platformy nangu.TV se přitom firma dlouhodobě potýkala se stagnací své IPTV služby. Oproti kabelovému operátorovi UPC Česká republika Telefónica v posledních měsících kontinuálně roste. Počet zákazníků O2TV meziročně vzrostl o 16 %. Operátor nově nabízí klientům sledování vybraných kanálů i na mobilních telefonech a tabletech.