Hlavní navigace

Óčko testuje u sociální sítě Twitter nasazení reklamy do hybridního vysílání

6. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO – V hybridním vysílání Óčka by se do budoucna mohly objevit například i premiéry hudebních videoklipů, které bývají takto publikovány dříve než na YouTube.

Uplynulé týdny ukázaly na skutečnost, že i české komerční televize využijí do budoucna technologii hybridního širokopásmového vysílání (HbbTV) k nasazení reklamních sdělení a komerčních kampaní. Hudební stanice Óčko aktuálně testuje možnost rozšíření aplikace, kterou nasadila nedávno jako poslední, tedy sociální sítě Twitter. Vedle vybraných tweetů se na pozadí objevilo i logo jednoho z partnerů tohoto programu a nepřehlédnutelný nápis „test version“. Hybridní vysílání používá u nás také Česká televize a společnost FTV Prima.

tip do článku - nástroje v mkt - konkrétní témata

Logo klienta a nápis "test version" v hybridní aplikaci Twitter u hudební televize Óčko
Autor: repro foto Óčko

Logo klienta a nápis „test version“ v hybridní aplikaci Twitter u hudební televize Óčko

K TÉMATU: České Radiokomunikace přizpůsobí inzerentům hybridní vysílání „na míru“

Řešíme jak branding aplikace pro klienty („obarvení“ aplikace do barev inzerujícího klienta, pozn. red.), tak přidávání fotek k tweetům, uvedl pro DigiZone.cz šéf techniky Óčka Lukáš Hnilička, který zároveň nevyloučil, že v rámci „statusů“ by do budoucna mohla být aktivní i videa. I v rámci této součásti chce však televize pro mladé publikum pracovat s myšlenkou, že prvky budou splňovat určité komerční aspekty. Objevit by se tu mohly i některé sebepropagační spoty, případně exkluzivní premiéry klipů, které se objevují jako první na sociálních sítích.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.