Hlavní navigace

Óčko v červnu sledovalo 0,28 % dospělého publika, o večerech méně

19. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

19. 7. 2010

UVNITŘ TABULKA Hudební televize Óčko o sobě před startem nových digitálních programů Barrandov či Nova Cinema tvrdila, že je pátou nejsledovanější televizní stanicí v České republice po Nově, ČT 1, Primě a ČT 2. Nejnovější měsíční výsledky podílů českých televizí na sledovanosti u diváků starších patnácti let za letošní červen naznačují, že to už je písnička minulosti. Podle Asociace televizních organizací totiž Óčko v červnu dosáhlo průměrného celodenního podílu 0,28 procenta.

Óčko je zařazené do peoplemetrového měření sledovanosti společně s dalšími dvanácti, vesměs kabelovými a satelitními programy, které zastupuje agentura At Media. Z těchto třinácti programů se Óčko v červnu umístilo na třetí pozici za televizemi Disney Channel (0,55 procenta) a Public TV (0,37 procenta). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhlo Óčko v červnu průměrného podílu 0,15 procenta a předběhly ho kromě dvou zmíněných stanic také CS Film a Film+.

Tip do článku - Cif21 - firmy

Průměrné celodenní podíly televizní zastupovaných agenturou At Media za červen 2010:

Zdroj: Asociace televizních organizací

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.