Hlavní navigace

Online reklama v České republice roste

16. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Server Marketing & Media píše, že portály Seznam, Centrum a Atlas počítají s více než 50procentním růstem příjmů z reklamyoproti loňskému roku. Největší částky na kampaň vynakládají telefonní operátoři, finanční instituce a prodejci automobilů, největší podíl na příjmech pak činí reklamy na potraviny, spotřební zboží a kosmetiku.

Server Marketing & Media píše, že portály Seznam, Centrum a Atlas počítají s více než 50procentním růstem příjmů z reklamyoproti loňskému roku. Největší částky na kampaň vynakládají telefonní operátoři, finanční instituce a prodejci automobilů, největší podíl na příjmech pak činí reklamy na potraviny, spotřební zboží a kosmetiku.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).