Hlavní navigace

Operátoři informují zákazníky o ukončení vysílání Pětky, multiplex 3 zatím vyčkává

5. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnosti provozující placené kabelové a IPTV služby většinou zařadily do programových průvodců sdělení o přerušení distribuce nové televize. V multiplexu 3 zůstává její pozice stále aktivní.

Operátoři placených služeb začali informovat své zákazníky o ukončení vysílání televize Pětka, ke kterému došlo včera okolo 15. hodiny. Na bývalé programové pozici po této stanici byl v satelitní službě Skylink (program tu byl dostupný bez kódování) vyřazen elektronický programový průvodce (EPG) a na jeho místě se objevil stručný text následujícího znění: „Televize Pětka ukončila vysílání“. Stejná hláška se mj. objevila i v síti kabelového operátora UPC Česká republika, a to jak v nabídce DVB-C, tak i v rámci jednoho z DVB-T multiplexů, které si společnost sama skládá.

WT100temata2

K TÉMATU: Pětka přerušila vysílání, její dosavadní vedení dostalo výpověď

U Skylinku se navíc v rámci černé obrazovky objevilo krátké oznámení: „Channel not available“, tedy „Kanál není dostupný“. Na stejné sdělení jsou zvyklí už zákazníci satelitního operátora Digi TV. Objevuje se v době, kdy byla distribuce kanálu přerušena, nebo byla stanice vyřazena z nabídky. Jako první už na vyřazení Pětky reagoval na svých webových stránkách včera IPTV operátor Telefónica Czech Republic, který je provozovatel služby O2TV. V rámci zemského multiplexu 3 Českých Radiokomunikací zůstává pozice po Pětce nadále aktivní, opět je ale bez obsahu.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.