Hlavní navigace

Operátoři informují zákazníky o ukončení vysílání Pětky, multiplex 3 zatím vyčkává

Lukáš Polák

Společnosti provozující placené kabelové a IPTV služby většinou zařadily do programových průvodců sdělení o přerušení distribuce nové televize. V multiplexu 3 zůstává její pozice stále aktivní.

Doba čtení: 1 minuta

Operátoři placených služeb začali informovat své zákazníky o ukončení vysílání televize Pětka, ke kterému došlo včera okolo 15. hodiny. Na bývalé programové pozici po této stanici byl v satelitní službě Skylink (program tu byl dostupný bez kódování) vyřazen elektronický programový průvodce (EPG) a na jeho místě se objevil stručný text následujícího znění: „Televize Pětka ukončila vysílání“. Stejná hláška se mj. objevila i v síti kabelového operátora UPC Česká republika, a to jak v nabídce DVB-C, tak i v rámci jednoho z DVB-T multiplexů, které si společnost sama skládá.

KL2018 Tip nominace

K TÉMATU: Pětka přerušila vysílání, její dosavadní vedení dostalo výpověď

U Skylinku se navíc v rámci černé obrazovky objevilo krátké oznámení: „Channel not available“, tedy „Kanál není dostupný“. Na stejné sdělení jsou zvyklí už zákazníci satelitního operátora Digi TV. Objevuje se v době, kdy byla distribuce kanálu přerušena, nebo byla stanice vyřazena z nabídky. Jako první už na vyřazení Pětky reagoval na svých webových stránkách včera IPTV operátor Telefónica Czech Republic, který je provozovatel služby O2TV. V rámci zemského multiplexu 3 Českých Radiokomunikací zůstává pozice po Pětce nadále aktivní, opět je ale bez obsahu.

Našli jste v článku chybu?