Spokojenost s tím, jak se televizní diváci časem vyrovnali se spuštěním a dostupností multiplexů 4 a 7, dnes vyjádřili jejich operátoři, společnosti Digital Broadcasting a Progress Digital, jež spojuje osoba ostravského podnikatele Radima Pařízka. Firmy se odvolávají na výsledky peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch, které je realizováno pro Asociaci televizních organizací (ATO). Výsledky oficiálního výzkumu ATO-Mediaresearch za období 4. kvartálu loňského roku 2013 ukázaly dosažení téměř 80% naladěnosti, vzhledem ke konkurenčnímu multiplexu 3,
pochválil si ředitel vnějších vztahů firem Martin Roztočil.
ČTĚTE TAKÉ: České Radiokomunikace chtěly koupit multiplex 4, Radim Pařízek ho ale neprodal
Podíl příjmu televizního signálu šířeného terestricky vzrostl meziročně podle Digital Broadcasting a Progress Digital o pět procentních bodů z 57 % na 62 % ke konci roku 2013. Na zvýšené oblibě příjmu televizních programů z terestrického vysílání mělo určitě svůj podíl mimo jiné i rozšíření pestrosti programové nabídky dalších TV programů šířených prostřednictvím multiplexu 4 a celoplošné sítě MPX1a/RS 7,
uvedl Roztočil. První zmíněná síť sází zejména na skutečnost, že jako jediná v současné době umožňuje vysílat lokální obsah až do celkem 13 různých regionů v České republice.