Hlavní navigace

Oproti minulému týdnu ztrácí ČT 24 a ČT Sport, nadále posiluje Barrandov

Jan Brychta

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – V týdenním srovnání se podíly jednotlivých kanálů příliš neliší, v meziročním srovnání nejvíce ztrácí Nova.

Doba čtení: 2 minuty

Mezitýdenní vývoj (vs. 6. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Oproti minulému týdnu nedošlo ve sledovanostním podílu jednotlivých podílů k výrazným změnám. O 0,64 procenta si polepšila zpravodajská ČT 24, naopak ČT Sport i přes biatlonové orgie oslabila v mezitýdenním srovnání o 0,49 procenta cílové skupiny diváků starších 54 let. Pohoršila si i hlavní Prima, která odepsala 0,35 procenta obecné divácké skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Česká televize navyšuje svůj týdenní podíl, táhne ji ČT Sport

Ani podíly televizních skupiny nedoznaly významnějších změn. Oslabila jediná Prima, která přišla o 0,27 procenta diváků starších patnácti let a dosáhla podílu 21,78 procenta. Lehounce o 0,02 procenta posílil Barrandov, který vykázal podíl 7,06 procenta. Česká televize si připsala 0,05 procenta podílu, který celkem činil 31,09. Nejvíce posílila Nova, která oslovila o 0,11 procenta více diváků a její podíl tak byl 28,56 procenta.

TOP 10 všechny stanice (7. týden 2016)

Cílová skupina 15–54

V divácké skupině, na kterou cílí skupina Nova, si hlavní kanál Novy polepšil o 0,59 procenta, což byl také nejvýraznější nárůst ve srovnání s minulým týdnem. Polepšila si i ČT 1, které přibylo 0,36 procenta diváků, a ČT 24, která si připsala 0,34 procenta. Naopak o 0,35 procenta méně diváků vykázala ČT Sport. Lehký nárůst o 0,16 procenta vykázala i Prima love.

MINULÝ ROK: ČT 1 minulý týden zvyšovala náskok nad Primou, u mladých posilovalo Óčko

Ani mezi televizními skupinami nedošlo k výraznějším posunům, lehce oslabila Prima a skupina kanálů Barrandov. Primě klesl podíl o 0,05 procenta na 22,69 procenta a Barrandov odepsal 0,23 procenta diváků, když jeho podíl v mladší cílové skupině klesl na 4,76 procenta. České televizi přibylo 0,2 procenta diváků, což znamenalo podíl 24,81 procenta. Nejvýrazněji posílila ve srovnání s minulým týdnem Nova, které nárůst o 0,29 procenta vytvořil podíl 34,66 procenta.

Kanály – průměrné podíly (7. týden 2016)
Graf podílu kanálů (7. týden 2016)
Graf podílu skupin (7. týden 2016)

Meziroční vývoj (vs. 7. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Meziročně si nejvíce polepšila TV Barrandov, která svůj podíl navýšila o 1,72 procenta. Výrazně si polepšila i ČT 1, které přibylo 1,21 procenta diváků. Výrazného poklesu podílu se dočkala Nova a Nova Cinema, a to o 2,31, resp 1,47 procenta. Pohoršila si i Prima Zoom, které ubylo 0,48 procenta diváků obecné cílové skupiny.

Z pohledu televizních skupin klesl podíl pouze skupině Nova, která přišla o 4,38 procenta diváků starších patnácti let. Nejvíce posílily kanály Barrandova, kterým přibylo 2,89 procenta diváků. Polepšila si i Česká televize, která posílila svůj podíl o 1,37 procenta. Kanály Primy pak sledovalo o 1,02 procenta diváků více než ve srovnatelném týdnu minulý rok.

MIF18 Šmíd_GooglePay

Graf týdenních podílů kanálů (2016)

Cílová skupina 15–54

I u mladší cílové skupiny si v meziročním srovnání nejlépe vedla TV Barrandov, které přibylo 1,1 procenta mladší cílové skupiny. O 0,56 procenta posílil i podíl hlavní Primy a o 0,59 procenta podíl Primy Cool. Největší ztrátu zaznamenala Nova Cinema, která meziročně přišla o 2,04 procenta své cílové skupiny, a hlavní Nova, které ubylo 1,09 procenta diváků věkové skupiny od 15 do 54 let.

Mezi televizními skupinami dopadla také nejhůře Nova, které ubylo 3,75 procenta diváků. Naopak Prima svůj podíl meziročně navýšila o 2,57 procenta. Posílily i kanály Barrandov, a to o 0,64 procenta. Mírné navýšení vykázaly programy České televize, které si u mladší cílové skupiny polepšily o 0,06 procenta.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2016)
Našli jste v článku chybu?