Nova jasným lídrem, Prima dvojkou
De facto bez konkurence byla po celé úterý televize Nova. Dominantní postavení si vytvořila zejména v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to díky dvojici pořadů Televizní noviny – Ordinace v růžové zahradě 2. Novu mohla těšit zejména sledovanost jejího vlajkového seriálu, který opět zamířil směrem k půldruhému milionu diváků. V obou diváckých skupinách, tedy jak u publika 15+, tak i 15–54, se share (podíl) pořadu pohyboval okolo 38 %. Podíl Novy na publiku se přehoupl večer přes 35 %.
PONDĚLNÍ DATA: Labyrint si na Jedničce polepšil, Kameňák na Nově na něj ztrácel přes tři sta tisíc diváků
Sledovanost primetimových pořadů na ostatních televizích se pohyboval hluboko pod milionem diváků a nepokořil dokonce ani půlmilionovou hranici. Nemocnici na kraji města po dvaceti letech si pustilo na Jedničce 373 tisíc diváků (share 9,85 %; 10,77 % v 15–54). Podobně na tom byly i pořady konkurenční Primy. Cesty domů III, někdejší vlajkovou seriálovou loď Primy, preferovalo necelých 360 tisíc diváků s podílem pod 10 %, o několik tisíc lidí více získal pořad Josefa Klímy. Ani jeho share ale nebyl příliš vysoký. I tak ovšem Prima dokázala porazit Jedničku, kterou odsunula na pozici trhové trojky.
Kino Barrandov se přiblížilo ke stotisícové hranici
Úspěšnou sledovanost má za sebou v úterý večer tematický kanál Kino Barrandov. Ten se pravděpodobně vůbec poprvé přiblížil k hranici sta tisíc diváků. Chybělo mu k ní 15 tisíc lidí. Za tímto úspěchem stojí socialistický seriál Třicet případů majora Zemana, který je úspěšný i na hlavním kanálu „Barrandov family“. Kino Barrandov dosáhlo celodenního podílu téměř 1 %. Největší úspěch si však stanice připsala večer u mladšího publika, kde byla dokonce o přibližně jeden procentní bod sledovanější než samotná TV Barrandov.
MINULÝ TÝDEN: Sledovanost Ordinace se ustáluje na 1,3 milionu diváků, oproti jaru ztrácí 200 tisíc
Samotný hlavní kanál Barrandova přilákal diváky k obrazovkám tradičně Soudkyní Barbarou, jejichž počet se včera blížil ke třem stům tisícům a share dosáhl necelých 15 %. Celodenní podíl stanice dosáhl hodnoty 5,26 %, v prime time pak 3,39 %. Přibližně okolo čtyř procent se po celý den pohybovala Dvojka, která k obrazovkám přitáhla publikum především dokumentem Velká vlastenecká válka II. Ten vidělo 245 tisíc diváků (share 6,47 %). Souboj Primy Cool a Novy Cinema o mladší publikum vyhrála první jmenovaná stanice. Její share ve večerních hodinách dosáhl dokonce hodnoty 7,5 %.