Hlavní navigace

Ordinaci v úterý nikdo neohrozil, na čísla Doktora Martina se ale nedostala

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova u své „růžovky“ ztratila pozici nejsledovanějšího českého seriálu. V pátek uvidíme, zda to byla jen dočasná ztráta.

Doba čtení: 3 minuty

Nemocnice na kraji města na třetině výkonu Ordinace

Ordinace v růžové zahradě 2 sice od nasazení podzimního schématu televize Nova ovládla úterní a čtvrteční večery, přišla však o titul nejsledovanějšího českého seriálu. Ani tento týden se totiž nepřiblížila hranici půldruhého milionu diváků a zůstala pod úrovní sledovanosti prvních dvou dílů nového seriálu České televize Doktor Martin, který vysílá ČT 1 o pátečních večerech. Včera nicméně Ordinace oslovila od 20:20 v průměru 1,373 milionu dospělých diváků a 36,01 procenta publika (36,18 procenta ve věku 15 až 54 let), čemuž se žádný jiný pořad na konkurenčních televizích ani nepřiblížil. Druhá nejsledovanější Nemocnice na kraji města po dvaceti letech byla na třetině výkonu Ordinace, když od osmé večer na ČT 1 zaujala 421 tisíc dospělých a 11,14 procenta publika.

PONDĚLNÍ DATA: Labyrint zopakoval úspěch z minulého týdne, u mladšího publika bodoval film Novy

Na ČT 1 byl úspěšnější cyklus Tajemství rodu, který stanice nasadila hned po Nemocnici. Od deváté večer jej vidělo 471 tisíc dospělých diváků a 13,01 procenta publika (11,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima se musela v úterý večer spokojit s pozicí trojky na trhu, její seriál Cesty domů III oslovil od čtvrt na devět pouze 340 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo devíti procentům publika (a jen čtyřem procentům ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na trhu se dařilo lépe publicistickému pořadu Očima Josefa Klímy, který vidělo od půl desáté 302 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (šest procent ve věku 15 až 54 let). Ano, šéfe! vidělo poté od 22:20 v průměru 205 tisíc dospělých diváků a 13 procent publika (14 procent ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (8. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (8. 9. 2015)
Graf podílu skupin (8. 9. 2015)

Prima večer propadla u mladých diváků

Z menších stanic se v úterý večer dařilo především ČT 2, Nově Cinema, Primě Cool a TV Barrandov. K hranici 300 tisíc diváků se přiblížila Dvojka dokumentárním cyklem Velká vlastenecká válka, jenž od osmé večer zaujal 284 tisíc dospělých a 7,53 procenta publika (5,02 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov tradičně bodovala podvečerní Soudkyní Barbarou, kterou od 17:20 zhlédlo 250 tisíc dospělých a 13,22 procenta publika (11,12 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Smrtící léčba, vidělo od osmé večer 222 tisíc dospělých a 6,27 procenta publika (8,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool bodovala zejména u mladých, sitcomem Teorie velkého třesku oslovila od půl desáté 8,40 procenta publika ve věku 15 až 54 let (175 tisíc dospělých diváků).

NMI18_Urban

MINULÉ ÚTERÝ: Ordinace se po skončení letních prázdnin zatím nevrátila k půldruhému milionu diváků

Jasným lídrem úterka byl hlavní kanál Novy, který za celý den oslovil 26,24 procenta dospělého publika (28,59 procenta ve věku 15 až 54 let), pozici dvojky na trhu za celý den udržela Prima (14,41 procenta u dospělého publika nad 15 let, 9,75 procenta u mladších diváků od 15 do 54 let). Prima ale hodně ztrácela u mladšího publika v hlavním vysílacím čase, kdy od 19 do 23 hodin oslovila v průměru jen 7,78 procenta publika ve věku 15 až 54 let. To bylo jen o jeden procentní bod více než u Primy Cool. Hlavní kanál Primy doplatil na příliš staré publikum seriálu Cesty domů III, který letos na podzim definitivně skončí, a také publicistického pořadu Očima Josefa Klímy, který má mnohem lepší čísla v divácké kategorii 15+ než 15–54.

Top 10 všechny stanice (8. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (8. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (8. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (8. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (8. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (8. 9. 2015)
Top 5: ČT art (8. 9. 2015)
Top 5: Nova (8. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (8. 9. 2015)
Top 5: FANDA (8. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (8. 9. 2015)
Top 5: TELKA (8. 9. 2015)
Top 5: Prima (8. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (8. 9. 2015)
Top 5: Prima love (8. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (8. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (8. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (8. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (8. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (8. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?