Hlavní navigace

Organizace ATO hledá nového realizátora peoplemetrového měření

17. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

17. 5. 2011

Asociace televizních organizací (ATO) vyhlásila v pondělí výběrové řízení na realizátora peoplemetrového měření ve čtvrté vlně. To probíhá již od roku 1997. Prvním z nich se stala společnost Taylor Nelson Sofres Media Facts. V současné době s ATO spolupracuje s výzkumnou agenturou Mediaresearch, a to již devět let. Aktuální smlouva s touto společností končí koncem příštího roku.

ČTĚTE TAKÉ: Měření peoplemetry od firmy Mediaresearch je v Česku už devět let

Nastavené parametry nového výzkumu zachovávají vysokou úroveň stávajícího projektu a rozšiřují ho navíc o požadavky na měřící technologie, které jsou schopny reagovat na vývoj a změny ve způsobu příjmu a sledování televizního vysílání, a to jak v reálném čase, tak i v režimu na vyžádání, uvedla při této příležitosti asistentka ATO Daniela Keltová. Asociace letos poprvé, vzhledem ke změně zákonných předpisů, postupuje podle ustanovení zákona o veřejných zakázkách.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.