Ostravské Futruy chce vybírat restaurace i zboží přímo na míru

1. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Foursquare, Yelp, cenové srovnávače a kousek Zootu. Futruy má být platformou, ze které mají pro sebe něco vytěžit jak běžní uživatelé, tak firmy a velké značky.

Necelé dva roky práce, dva a půl milionu proinvestovaných korun a výsledkem je Futruy.com. Ačkoliv se firma dosud držela mimo startupový ekosystém, teď začíná obcházet investory. V ruce mají zatím beteverzi své služby. „Testujeme systém na vzorku uživatelů, kteří už si nás našli nebo dostali od svých přátel pozvánku,“ tvrdí Dimitrios Vlasakudis z Futruy. 

Futruy vzniklo proto, že tu podle Vlasakudise chyběla služba, kde by bylo možné jednoduše zakliknout jakoukoliv kategorii zboží a "pak se přehrabovat v mnoha možných typech převážně spotřebního zboží nebo jídla a pití, včetně hodnocení přátel a okolí, a informací a o tom, kde to můžu nejblíž a nejlevněji koupit,“ vysvětluje s tím, že by služba měla mít potenciál i pro zadavatele reklamy a značky jako takové. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

„Budeme mít k dispozici velmi přesná data o našich uživatelích, a to včetně nákupních zvyklostí. Firmy pak mohou dělat menší cílené průzkumy přímo v našem systému,“ dodává Vlasakudis.

Třináctičlenný tým už oslovil i první firmy. „Od začátku roku jsme jednali přibližně se sedmdesáti velkými firmami a upravovali náš systém i podle jejich upomínek,“ tvrdí spoluzakladatel služby Zdeněk Polách, který ale se současně stále věnuje svému síťovému byznysu pod značkou Kaora. „Finální dohody o další spolupráci by se měly začít uzavírat po prázdninách,“ dodává Polách. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).