Seznam.cz konečně vybral reklamní agenturu, která mu má pomoci oživit v předchozích letech stagnující značku. Původně chtěl Seznam vybrat novou reklamní agenturu do konce února. Místo toho ale firma uspořádala druhé kolo výběrového řízení, ve kterém měly oslovené agentury na příkladu připravovaných služeb dokázat, že jejich koncept nejlépe splní očekávání zadavatele. Seznam dnes oznámil, že si pro spolupráci vybral agenturu Saatchi&Saatchi.
Po neplánovaném druhém kole výběrového řízení si Seznam.cz vybrat pro následující období agenturu Saatchi&Saatchi. Svými návrhy přesvědčila o správném pochopení produktů, potřeb značky a notné dávce empatie směrem k našim uživatelům. Agentura bude postupně navazovat na komunikaci připravenou stávající agenturou. Seznam.cz se chystá kromě hlavní značky komunikovat letos dalších 20 subbrandů a projektů,
okomentoval rozhodnutí Martin Šámal, Brand Manager Senior, Seznam.cz.