Hlavní pořad Primy porazila ČT2 i Barrandov
Velmi vyrovnaný pátek za sebou mají hlavní programy Novy a České televize. V celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let i v prime time dosáhly prakticky stejných výsledků, po osmé hodině večer ale v kategorii D15+ zvítězily pořady ČT1. Nejsledovanější byla pohádka Jak si zasloužit princeznu, která od 20:10 zaujala v průměru 690 tisíc dospělých diváků a 23,56 procenta publika. Až za ní skončila talk show Všechnopárty, kterou od půl desáté sledovalo 689 tisíc dospělých a 22,79 procenta publika. Nova bodovala u mladšího publika od 15 do 54 let. Její hlavní večerní film Vratné lahve vidělo od 20:20 v průměru 565 tisíc dospělých diváků a 19,15 procenta publika, v kategorii 15 až 54 let ale dosáhla podílu 25,95 procenta (souběžně vysílaná pohádka na Jedničce jen 21,53 procenta).
ČTVRTEČNÍ DATA: Dvojka se ve čtvrtek po 21. hodině dotahovala díky dokumentu na Primu
Za celý den u dospělého publika s mírnou převahou vyhrála Nova (podíl 17,25 procenta), ale rozdíl oproti ČT1 byl opravdu minimální (podíl 17,19 procenta). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin se pořadí obou televizí prohodilo: lídrem byla Jednička (21,92 procenta), Nova skončila těsně druhá (21,21 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let zvítězila jak za celý den, tak v prime time Nova, která měla na ČT1 náskok zhruba sedm procentních bodů. Prima v pátek večer zcela pohořela, když její archivní zábavný pořad Překvápko! od čtvrt na devět zaujal jen 214 tisíc dospělých diváků, což představovalo silně podprůměrných sedm procent publika (šest procent ve věku 15 až 54 let). Primu po osmé hodině večer porazily ČT2 a TV Barrandov, během vysílání hlavního večerního pořadu tak byla až pátou nejsledovanější televizí v zemi.
Filmy na Dvojce viděl každý desátý divák
ČT2 bodovala zajímavými filmy. Ve stejnou dobu jako na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech vysílala remasterovanou verzi filmu Vynález zkázy od režiséra Karla Zemana. Snímek si od 20:00 nenechalo ujít nadprůměrných 339 tisíc dospělých diváků, což představovalo 11,64 procenta publika (11,13 procenta ve věku 15 až 54 let). Následující snímek Tři dny Kondora zhlédlo od půl desáté 254 tisíc dospělých a 10,28 procenta publika (9,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Dvojka tak v hlavním vysílacím čase vykázala podíl 8,06 procenta na dospělém publiku a 7,92 procenta v kategorii 15 až 54 let. Za celý pátek pak oslovila 6,91 procenta dospělého publika a 6,70 procenta publika ve věku 15 až 54 let, což bohatě stačilo na pozici čtyřky na trhu.
MINULÝ PÁTEK: TV Barrandov se v pátek večer dařilo, na Primu jí chyběly dva procentní body
Výtečně se dařilo i TV Barrandov. Romantický film Emilie Richards: Volba srdcem přitáhl k jejímu hlavnímu kanálu od čtvrt na devět 294 tisíc dospělých diváků a 9,87 procenta publika (4,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně se dařilo podvečernímu formátu Soudkyně Barbara, který tentokrát vidělo od 17:20 hod. 160 tisíc dospělých a 11,11 procenta publika (6,48 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den Barrandov oslovil 5,93 procenta dospělého publika, v prime time dokonce 7,18 procenta. Kino Barrandov se po celý den i v hlavním vysílacím čase drželo nad jednoprocentním podílem na publiku. V součtu celá skupina Barrandov oslovila za celý pátek 7,20 procenta dospělého publika, v prime time dokonce 8,53 procenta.