Pět nejsledovanějších pořadů včerejšího dne se symetricky rozdělilo mezi Novu a ČT 1, kdy se za prvními Televizními novinami na Nově umístily Četnické humoresky, které si na ČT 1 nenechalo ujít 1,258 milionu diváků starších patnácti let. Za v pořadí třetími Sportovními novinami na Nově se umístila Všechnopárty Karla Šípa, která stejně jako pátá Ulice oslovila přes milion diváků všeobecné cílové skupiny, konkrétně Všechnopárty sledovalo 1,102 milionu diváků a Ulici 1,027 milionu diváků nad patnáct let.
ČTVRTEČNÍ DATA: Nejlepší trapasy přišly o padesát tisíc diváků, Ordinace se drží přes milion a půl
Na šestém místě skončila obnovená 13. komnata, kterou si na večerní obrazovce ČT 1 naladilo 880 tisíc diváků, více než čtvrtina lidí sledujících v tu chvíli televizi. Prima se probojovala nejvýše na sedmé místo, kuchaře-amatéry z pořadu Prostřeno! pozorovalo více než sedm set tisíc diváků starších patnácti let. Osmé místo obsadily biatlonistky, u přímého přenosu stíhacího závodu žen na deset kilometrů ze severoamerického Presque Isle fandilo 697 tisíc diváků starších patnácti let. V divácké skupině ve věku od 15 do 54 let vykázal biatlon úctyhodný podíl 20,72 procenta.
Do TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška se umístili ještě večerní Podfukáři na Nově a Zprávy televize Prima. Na Prima Love si nadprůměrný podíl urvala večerní reality show Gigolové, která oslovila více než pět procent cílové skupiny diváků od 15 do 54 let. Nejsledovanějším pořadem na kanálu Prima Max se v prime time stala válečná klasika Most u Remagenu, natáčená v Davli. Československé tanky v amerických barvách tehdy dokonce posloužily i sovětské propagandě coby důkaz americké vojenské přítomnosti v ČSSR a s ní související nutností internacionální bratrské pomoci v podobě tanků zemí Varšavské smlouvy (kromě Albánie a Rumunska).
MINULÝ TÝDEN: ČT 1 stále jede: Četnické humoresky druhé v TOP 10, třetí pak Všechnopárty
Naopak válečný Rambo III se na hlavní Primě do přehledu pěti nejsledovanějších pořadů včerejška neproboxoval. Nova Cinema včera zabojovala komedií Mars útočí!, který si nenechalo ujít 5,63 procenta její primární cílové skupiny diváků mladších 54 let. Odpolední western Zlato v Black Hills s jugoslávským kulturistou Gojko Mitičem oslovil na stejném kanálu téměř tři procenta mladší cílové skupiny. Večerní Eurotrip absolvovalo na Nova Cinema více než sedm procent primární divácké skupiny komerčních stanic skupiny Nova.