Hlavní navigace

Pečený sněhulák začal rozpačitě, ve sledovanosti ho dotahovala ČT 2

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nový satirický pořad Jakuba Koháka na ČT 1 stěží dosáhl v podílu na publiku staničního průměru. Lépe se mu dařilo v „komerční“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let.

Jen průměrného výsledku dosáhl v pondělí večer úvodní díl nového satirického pořadu České televize Pečený sněhulák. Od deváté večer, hned po další premiérové novince, seriálu Život a doba soudce A. K., oslovil v průměru 432 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 11 procentům publika u televizních obrazovek. Hodně lidí ale v tuto dobu přepnulo na sesterský program ČT 2, který ve stejnou dobu vysílal dokument Technika ve světě. Tomu dalo přednost rekordních 413 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo téměř 11 procentům publika. A část publika zřejmě utekla i k Primě Zoom, která po deváté večer rovněž vykázala nadprůměrnou sledovanost.

ebf - tip - debata

KOMPLETNÍ DATA ZA PONDĚLÍ: Život a doba soudce A.K. nad Cestami domů, na Doktory z Počátků ale nestačil

Dokument Hirošima: Den poté na Zoomu vidělo 111 tisíc dospělých diváků a 3,01 procenta publika. Pečenému sněhulákovi se dařilo lépe u mladších diváků ve věku 15 až 54 let, na které běžně cílí komerční televize. V této cílové skupině oslovil 13 procent publika, což je na ČT 1 v daném čase nadprůměrný výsledek. Oproti minulému pondělí, kdy ČT 1 v daném čase vysílala letní speciál Kluků v akci, si polepšila o 100 tisíc diváků (v podílu na publiku o dva, respektive tři procentní body – v prvním případě u publika nad 15 let, v druhém v kategorii 15 až 54 let). ČT 2 se ale minulé pondělí po deváté večer nedařilo ani zdaleka tak jako toto pondělí, a to samé platí o Primě Zoom.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).