V prvním kvartálu letošního roku si IPTV služba O2TV od společnosti Telefónica O2 nepolepšila, avšak ani nepohoršila. Operátor u svého televizního
produktu hlásí stále 129 tisíc zákazníků. Právě tolik měl i v posledním kvartálu roku loňského. Telefónica O2 tak i nadále naráží na fakt, že ve své službě nenabízí například programy ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV).
POROVNEJTE SI: O2TV přišla o další zákazníky, ke konci roku 2010 jich měla 129 tisíc
Jediným rozšířením programové nabídky u O2TV za posledního čtvrt roku bylo zařazení stanic Prima love, btv a Metropol TV. Služba nepřilákala k sobě žádné nové klienty i přesto, že se je operátor snažil poutat různými akcemi. Například jednou z posledních, která se konala v lednu letošního roku, mohli noví zákazníci získat základ O2TV na půl roku za 250 korun měsíčně. Víceméně neúspěšné bylo, soudě dle počtu klientů, i zavedení základního balíčku s částí volitelných programů loni v říjnu.