Hlavní navigace

Podíl kanálů v rubrice Ostatní klesl o téměř dvě procenta

3. 11. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ MĚSÍCE – Meziměsíční vývoj nevykazuje dramatické výkyvy, z meziročního srovnání vychází nejlépe Prima.

Meziměsíční vývoj (vs. září 2016)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními programy se nejlépe vedlo kanálu ČT1, který si meziměsíčně polepšil o 0,66 procenta obecné cílové skupiny. Dařilo se i filmové Nově Cinema, která svůj výkon navýšila o 0,57 procenta. O 0,18 procenta si polepšila dokumentární Prima Zoom. V opačném gardu se nedařilo sportovní stanici ČT sport a kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, které shodně přišly o 0,55 procenta. O 0,22 procenta se snížil podíl kanálu ČT2.

MINULÝ MĚSÍC: V září nejvíce ztrácela Česká televize, naopak dařilo se Nově

Z pohledu televizních skupin došlo k minimálním posunům, nejlépe se vedlo skupině Barrandov, jejíž celkový podíl činil 7,82 procenta, což znamenalo nárůst o 0,22 procenta. O 0,2 procenta stoupl podíl Primy, která celkem oslovila 22,22 procenta diváků starších patnácti let. Mírně posílila i Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,06 procenta na konečných 28,41 procenta. Úplně stejný podíl jako minulý týden vykázala skupina Nova, kterou sledovalo 30,71 procenta obecné divácké skupiny.

TOP 10 všechny stanice (říjen 2016)

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny se v meziměsíčním srovnání nedařilo kanálu ČT sport, který přišel o podíl ve výši 0,9 procenta. Kanály sdružené v rubrice Ostatní odepsaly 0,85 procenta a hlavní Prima oslabila svůj podíl u mladších diváků o 0,81 procenta. Naopak se dařilo Nově Cinema, jejíž podíl stoupl o 1,08 procenta. Posílila i hlavní Nova, na kterou se dívalo o 0,61 procenta mladších diváků více. Polepšily si i stanice zastupované společností Atmedia, jejichž podíl se navýšil o 0,28 procenta.

MINULÝ ROK: Nova v říjnu pokračovala v silném meziročním propadu, klesala i Prima

Mezi televizními skupinami dopadla nejhůře Prima, jejíž podíl poklesl o 0,58 procenta na říjnových 23,5 procenta. Oslabila i Česká televize, a to o 0,14 procenta na konečných 22,33 procenta. Naopak si u svojí primární obchodní skupiny polepšila Nova, jejíž podíl stoupl o 1,09 procenta na finálních 36,98 procenta. Dařilo se i stanicím TV Barrandov, které celkem oslovily 5,28 procenta mladší cílové skupiny, tedy o 0,31 procenta více než v září.

Kanály – průměrné podíly (říjen 2016)
Graf podílu kanálů (říjen 2016)
Graf podílu skupin (říjen 2016)

Meziroční vývoj (vs. říjen 2015)

Cílová skupina 15+

Z meziročního srovnání vyšly nejhůře kanály sdružené v rubrice Ostatní, které přišly o 1,59 procenta podílu u obecné cílové skupiny. Nedařilo se ani hlavní Primě, která musela odepsat 1,48 procenta. Podíl ČT sport pak meziročně oslabil o 0,7 procenta. Naopak dařilo se hlavní Nově, jejíž podíl stoupl o 0,91 procenta. Své podíly navýšily i nové kanály skupiny Barrandov, Kino Barrandov si polepšilo o 0,69 procenta a Barrandov Plus o 0,45 procenta.

Mezi televizními skupinami se nejhůře vedlo České televizi, jejíž podíl meziročně poklesl o 1,23 procenta. Naopak si polepšila skupina Barrandov, která svůj podíl navýšila o 1,15 procenta. Dařilo se i Primě, jejíž podíl stoupl o 0,96 procenta. Nova pak v meziročním srovnání posílila o 0,6 procenta.

Tipy C

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny vyšly z meziročního srovnání nejhůře kanály sdružené v rubrice Ostatní, jejichž podíl poklesl o 1,98 procenta. Nedařilo se ani hlavní Primě, která vykázala pokles o 1,36 procenta. Podíl ČT sport pak meziročně klesl o 1,16 procenta. Svůj podíl naopak navýšila hlavní Nova, a to o 0,68 procenta. Podobně stoupl i podíl Novy Cinema, konkrétně o 0,63 procenta. Dařilo se i kanálu Kino Barrandov, jehož podíl se navýšil o 0,57 procenta.

Mezi televizními skupinami se nedařilo jen České televizi, jejíž podíl v meziročním srovnání klesl o 1,12 procenta. Naopak si výrazně polepšila Prima, která svůj podíl navýšila o 1,58 procenta. Nova vykázala nárůst podílu u své primární obchodní skupiny o 0,87 procenta. Podíl kanálů TV Barrandov pak meziročně stoupl o 0,67 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).