Tematický kanál Fishing&Hunting, jehož provozovatelem je maďarská společnost IKO Kabel, dnes přešel na avizovaný obrazový formát 16:9. K přepínání poměru stran 4:3/16:9 dochází automaticky podle toho, zdali se jedná o starší či novější materiály. Promo spoty jsou už ve formátu širokoúhlém. Spolu s poměrem stran 16:9 byl do vysílání nahrazen také nový grafický vizuál. Původně žluté logo používá nově bílou barvou s nadále dominantními písmeny „F“ a „H“. Pod nimi je uveden celý název stanice, tedy Fishing&Hunting Channel. Logo je umístěno do levé horní části obrazovky.
K TÉMATU: Stanice Fishing&Hunting začne od pondělí vysílat ve formátu 16:9 a změní vizuál
Co se týká lokalizace, program vysílá na našem trhu plně v češtině, případně slovenštině. Upoutávky jsou opatřeny formou grafiky jak českým tak i maďarským textem. Uzpůsobení upoutávek pro lokálního diváka probíhá formou takzvaného Voice-over. Promo je tedy namluveno rodilým českým mluvčím. Grafika se v každé upoutávce objevuje až na jejím konci. V promu jsou použity barvy bílá, modrá a oranžová. Dominantní je poslední z nich, která obsahuje logo samotného kanálu. Mezi jednotlivé upoutávky jsou ještě vkládány ID spoty samotné stanice Fishing&Hunting.