Hlavní navigace

Poslední šance hlasovat ve třetím kole o nejdementnější televizní reklamu

25. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

25. 8. 2011

Pouze do dnešní půlnoci můžete hlasovat ve třetím kole ankety serveru DigiZone.cz o nejdementnější aktuálně vysílanou reklamu na českých televizích. Momentálně z pětice nabídnutých spotů „vede“ reklama na psí granule Pedigree, po níž má pejsek Bruno „pevná hovínka“. I díky vašemu hlasu ale může být všechno jinak. Vítěz třetího kola ankety postoupí do velkého finále, které odstartuje první zářijový pátek a v němž se utkají vítězové všech čtyř soutěžních kol.

K TÉMATU: Hledáme nejdementnější televizní reklamu: volume 3

prvním semifinálovém kole ankety o nejdementnější televizní reklamu zvítězil spot Old Spice s černochem ve sprše, který „není jako váš muž, ale váš muž tak může vonět“. Druhé kolo pak jednoznačně vyhrála reklama na Always, v níž kamarádky pomohou dívce skotačit s vložkami této značky.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.