Mezitýdenní vývoj (vs. 49. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala televize Nova, která přišla o 0,62 % diváků starších patnácti let. Ztrácela i stanice ČT2, a to 0,23 procenta, i když tady výpadek kompenzovala stanice ČT sport, která si polepšila nejvíce a nárůst činil 0,91 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i hlavní Prima, která odepsala 0,29 procenta obecné divácké skupiny. Naopak posílila Telka o 0,23 procenta a také plnoformátová TV Barrandov o 0,24 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Lehce posilují ČT i Nova, ztrácejí Prima a Barrandov
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která sice ztrácela o 0,41 procenta, ale celkem oslovila 30,28 procenta diváků starších patnácti let. Na paty jí šlape Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,72 procenta na celkových 29,85 procenta. Polepšila si TV Barrandov, která oslovila 8,19 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,27 procenta. Nejvíce poklesl podíl FTV Prima, která přišla o 0,68 procenta a celkem ji sledovalo 20,87 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
U mladších diváků taktéž vykázala největší ztrátu televize Nova, která ve své primární cílové skupině přišla o 0,5 procenta, a také Nova Cinema, která ztratila 0,4 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. I v této divácké skupině posílila stanice ČT sport, která si polepšila o 0,95 procenta. Nejvíce však narostl podíl stanice ČT1, která si k dobru připsala 1,04 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nepatrný nárůst vykázala i Telka, která posílila o 0,13 procenta. Naopak podíl kanálů sdružených pod položkou Ostatní u mladších diváků o 0,31 procenta poklesl.
MINULÝ ROK: Jednička skokanem minulého týdne, meziročně si ale pohoršila u mladšího publika
Česká televize jako jediná TV skupina posílila, když nabrala 1,68 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 25,93 procenta. Všechny ostatní skupiny oslabovaly a pokles tak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl ztratil 0,56 procenta a celkem činil 20,96 procenta. O 0,74 procenta pak klesly stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 35,81 procenta. Lehounce oslabila i skupina Barrandov a bylo to pouze 0,02 procenta na celkových 5,16 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 51. týden 2015)
Cílová skupina 15+
ČT1 meziročně klesla o 1,32 procenta, což ale opět kompenzovala stanice ČT sport, která o stejnou hodnotu narostla. Nejvíce ztrácejí kanály skupiny Ostatní, které v meziročním srovnání přišly o 1,7 procenta obecné divácké skupiny. Poklesl i podíl TV Prima, která meziročně odepsala 1,29 procenta diváků starších patnácti let. Posílila ještě filmová Nova Cinema, a to o 0,8 procenta, a také kanály sdružené pod Atmedia, které si připsaly 0,57 procenta.
Z pohledu televizních skupin nabírala Nova, i když nijak výrazně – 0,46 procenta všeobecné věkové skupiny. Díky spuštění nových kanálů si ale nejvíce polepšila skupina Barrandov, která si připsala 1,47 procenta. Oslabila Česká televize a její podíl v kategorii 15+ klesl o 0,17 procenta. Ještě více ale spadl podíl skupiny FTV Prima, a to o 0,57 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky bodovala stanice ČT sport, jejíž podíl stoupl o 1,26 procenta. Poklesl naopak hlavní Primě, která přišla o 1,48 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, a také stanici Prima Cool, která ztratila 0,82 procenta své primární cílové skupiny. Nejvýraznější ztrátu však zaznamenaly stanice sdružené pod položkou Ostatní, když meziročně přišly o 1,99 procenta. Svůj podíl u mladších diváků meziročně nejvíce navýšila filmová Nova Cinema, a to o 1,49 procenta. Posílily i stanice sdružené pod Atmedia, jejichž podíl stoupl o 0,92 procenta.
Meziroční posuny nejsou nijak významné. Jako jediná skupina ztrácela FTV Prima, která přišla o 0,9 procenta diváků mladších 54 let. Všechny ostatní televizní skupiny už posilují. Nabral tak Barrandov, který si díky spuštění nových kanálů připsal 0,64 procenta. Nejvíce ale svůj podíl, o 0,73 procenta, navýšily kanály skupiny Nova. Česká televize pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let stoupla o 0,69 procenta.