Hlavní navigace

Premiéra filmu Jobs úspěšná, u mladšího publika měl na Nově podíl třicet procent

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zázraky přírody se staly nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne, lákaly ale především starší publikum.

Doba čtení: 2 minuty

Nova porazila Jedničku i v prime time

Premiéra filmu Jobs diváky televize Nova zaujala, a to zvláště u mladšího publika, kde byl jeho podíl 30,12 %. Celkově si ho nenechalo ujít 726 tisíc diváků (share 20,33 %). Nova se stala nejsledovanější televizí dne s podílem 20,09 %, v prime time dosáhla k 23 %. U mladšího publika byla nejvyšší hodnota večer, kdy stanice vykázala share 29,25 %. Jednička tradičně lákala starší publikum. Tradičně úspěšné zázraky přírody si nenechalo ujít 944 tisíc diváků (share 24,53 %). Prima do boje po 20. hodině příliš nezasáhla. Překvápko!, které bylo pátým nejsledovanějším pořadem dne, vidělo 338 tisíc diváků (share 8,81 %; 10,07 % v 15–54).

PÁTEČNÍ DATA: Drama ve Francii přineslo ČT 24 až 15% podíl, za celý den oslovila přes 8 % publika

Nejsledovanějším pořadem dne byly s 1,350 miliony diváků (share 36,93 %; 35,01 % v 15–54) Televizní noviny. Ty jako jediné překročily milionovou hranici. Druhý nejúspěšnější pořad, Sportovní noviny, vidělo 958 tisíc diváků (share 25,26 %; 29,78 % v 15–54). Nejúspěšnějším pořadem na Primě byly její hlavní zprávy, které si tentokrát nenechalo ujít 851 tisíc diváků (share 25 %), Události vidělo na Jedničce 814 tisíc diváků (share 23,28 %). Česká televize si mohla připočítat dalších 205 tisíc diváků (share 5,87 %) na kanálu ČT 24. Jednička oslovila za celý den 17,53 % publika, večer se blížila k 21 %. Podíl Primy byl přes den 11,05 %.

Brand 2018 Lovebrand

Graf podílu kanálů (10. 1. 2015)
Graf podílu skupin (10. 1. 2015)
Kanály – průměrné podíly (10. 1. 2015)

Diváky Dvojky přitáhl Růžový panter

Filmová klasika Růžové panter, kterou navíc Česká televize uvedla ve velice důstojné kvalitě, navíc s vysokým rozlišením obrazu, diváky Dvojky po 20. hodině zaujala. Nenechalo si ji ujít 327 tisíc lidí. V obou diváckých skupinách byl její podíl přes 8 %. Za celý den Dvojka oslovila 5,22 % a večer skončila těsně pod 6 %. Na rovných 300 tisíc diváků se dostala průměrná sledovanost sobotního biatlonu na ČT Sport. V obou diváckých skupinách stanice překročila v rámci celodenního podílu 3% hranici. Nejúspěšnějším pořadem plnoformátové televize Barrandov byla zábavná show Nikdo není perfektní – 240 tisíc diváků (share 6,28 %). Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu 5,68 %, v prime time 4,76 %.

MINULÝ TÝDEN: Další pohádkové vítězství ČT 1: Císař a tambor v sobotu večer zaujali milion diváků

Top 10 všechny stanice (10. 1. 2015)
Top 5: ČT1 (10. 1. 2015)
Top 5: ČT2 (10. 1. 2015)
Top 5: ČT24 (10. 1. 2015)
Top 5: ČT sport (10. 1. 2015)
Top 5: ČT :D (10. 1. 2015)
Top 5: ČT art (10. 1. 2015)
Top 5: Nova (10. 1. 2015)
Top 5: Nova Cinema (10. 1. 2015)
Top 5: FANDA (10. 1. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (10. 1. 2015)
Top 5: TELKA (10. 1. 2015)
Top 5: Prima (10. 1. 2015)
Top 5: Prima COOL (10. 1. 2015)
Top 5: Prima love (10. 1. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (10. 1. 2015)
Top 5: TV Barrandov (10. 1. 2015)
Našli jste v článku chybu?