Pokud se podaří splnit plány majitele televize Nova v Bulharsku, přestane být Česká republika nejúspěšnějším trhem, na kterém se společnost CME pohybuje. Podle generálního ředitele CME Adriana Sarbu by totiž televizní stanice této firmy v Bulharsku měly do roka dosáhnout více než čtyřicetiprocentního podílu na sledovanosti, což je o něco více, než nyní dosahuje Nova a její tematické kanály v tuzemsku.
K TÉMATU: Nova zůstává „zlatým vejcem“ CME, i když loni vydělala méně
CME podle Sarba rovněž očekává, že v Bulharsku získá 50 až 60 procent všech výnosů do televizní reklamy. V České republice připadá na Novu asi 60 procent celkových výdajů do inzerce v televizi. Po koupi největší bulharské televize BTV a jejích tematických kanálů se CME chystá na další nákupy. Podle serveru Broadbandtvnews.com má firma k dispozici 300 až 400 milionů korun na nové akvizice v regionu střední a východní Evropy.