Pouze několik dní vydržela v přehledech denní sledovanosti od Asociace televizních organizací nová zábavní televizní stanice Prima Comedy Central. Od tohoto týdne se v datech z peoplemetrů již neobjevuje, i když její data jsou nadále reportována – ale pod označením Media Club, což je mediazastupitelství provozované FTV Primou. Tato společnost zajišťuje prodej reklamních časů na Primě Comedy Central, samotný kanál se však nezapočítává do výkonu FTV Primy. Skupina mu totiž pouze poskytla značku, skutečným provozovatelem Primy Comedy Central je ale společnost Viacom, která stanici dodává veškerý obsah a zajišťuje si i distribuci signálu.
K TÉMATU: Prima Comedy Central se rozšířila na další distribuční platformu
Prima Comedy Central nemá s Primou kromě prodeje reklamního času nic společného,
potvrdil serveru DigiZone.cz Josef Bouška z agentury Axocom, která v České republice zajišťuje PR služby pro Viacom. Vyjednávání o zařazení tohoto programu do celoplošného multiplexu 4, ale i do nabídek placených televizních služeb v Česku, tak nevedla FTV Prima, ale středoevropská centrála Viacomu z Maďarska. Ta si rovněž zajišťuje český dabing pro pořady na Primě Comedy Central. Výkon zábavního kanálu je zatím průměrný, například za pondělí dosáhla Prima Comedy Central průměrného celodenního podílu 0,23 procenta na publiku starším 15 let a 0,41 procenta v kategorii 15 až 54 let.