Hlavní navigace

Prima Cool pokořila další týdenní rekord, TV Barrandov stále nad 4%

30. 4. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
30. 4. 2010

UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordního týdenního podílu na sledovanosti, už druhého po sobě, dosáhla minulý týden Prima Cool. Dařilo se také její mateřské televizi Prima, která dosáhla druhého nejlepšího týdenního výsledku v letošním roce. V součtu obou těchto programů skupina Prima atakovala hranici průměrného 19-procentního podílu na sledovanosti u publika staršího patnácti let. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které na svém webu zveřejnila Asociace televizních organizací.

Velkou Primu sledovalo po celý den v průměru 16,49 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize, což je o tři setiny procentního bodu více než v předminulém týdnu. Primě se však tradičně nedařilo v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin, kdy její průměrný podíl klesl na hodnotu 14,92 procenta. Oproti tomu Prima Cool si v celodenních číslech polepšila o 0,15 procentního bodu na 2,32 procenta, což je nejvyšší hodnota od jejího zařazení do peoplemetrů. Během prime time si Prima Cool udržela velmi dobrý podíl 2,21 procenta.

Výrazný nárůst zaznamenala televize Nova, kterou po celý den sledovalo v průměru 36,54 procenta dospělého publika, což znamená mezitýdenní nárůst o 0,96 procenta. V hlavním vysílacím čase si Nova tradičně polepšila, tentokrát až na podíl 42,45 procenta. Mírný pokles naopak zaznamela předminulý týden rekordní Nova Cinema. Po celý den ji sledovalo v průměru 2,52 procenta dospělého publika, což je o 0,20 procentního bodu méně než minule. V hlavním vysílacím čase ale průměrný podíl Novy Cinema stoupl na 2,85 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Do třetice si z hlavních plnoformátových televizí polepšil i první program České televize. V celodenních číslech dosáhl průměrného podílu 17,18 procenta, což je o 0,25 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase si Jednička mírně polepšila na hodnotu 17,43 procenta. ČT 2 zaujala po celý den v průměru 4,53 procenta dospělého publika, což je o 0,75 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time tento podíl ještě mírně klesnul na průměrnou hodnotu 4,07 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Mírný pokles zaznamenala také zpravodajská ČT 24, již po celý den sledovalo v průměru 2,85 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,76 procentního bodu méně než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase podíl ČT 24 tradičně ještě klesl na hodnotu 1,95 procenta. Sportovní ČT 4 si naopak polepšila. V celodenních číslech o 0,52 procentního bodu na 2,29 procenta, v hlavním vysílacím čase dokonce až na 2,51 procenta.

BRAND24

Plnoformátová digitální televize Barrandov sice nepřekonala hodnoty, kterých dosáhla v předminulém týdnu, v celodenních číslech se ale udržela nad čtyřmi procenty. Konkrétně dosáhla podílu 4,02 procenta, což je o 0,13 procentního bodu méně než minule. V hlavním vysílacím čase upřednostňovalo Barrandov 3,19 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. V obou hodnotách si tedy Barrandov udržel pozici páté nejsledovanější televize v zemi (po ČT 2).

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,27 procenta, což je o tři setiny procentního bodu více než minule. Během prime time jejich průměrný podíl klesl na 1,59 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,99 procenta (pokles o desetinu procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 6,83 procenta dospělého publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).