Hlavní navigace

Prima Cool poprvé s týdenním podílem nad 2%, ČT 24 skoro 3%

3. 2. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
3. 2. 2010

UVNITŘ GRAF A TABULKA Nejvyššího průměrného celodenního podílu na sledovanosti u diváků starších patnácti let dosáhla minulý týden Prima Cool. Podařilo se jí překonat hranici dvou procent a začala se ještě víc blížit výsledkům filmového kanálu Nova Cinema. Rekordní byl z hlediska letošního roku minulý týden také pro zpravodajský kanál ČT 24, který se blíží celodenním podílem hranici tří procent.

Naopak méně spokojená musí být s výsledky minulého týdne televize Nova, kterou po celý den sledovalo v průměru 35,24 procenta dospělého publika, což je o 0,81 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Meziročně však jde o pokles o 3,81 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhla Nova průměrného podílu 40,89 procenta. Filmový kanál Nova Cinema si v celodenních číslech pohoršil o šest setin procentního bodu na 2,28 procenta, během prime time ale vykázal průměrný podíl 2,52 procenta.

Prima si minulý týden mírně polepšila. V celodenních číslech dosáhla průměrného podílu 16,53 procenta, což je o 0,47 procentního bodu více než v předminulém týdnu (a polepšila si i meziročně). V hlavním vysílacím čase ji ale sledovalo v průměru jen 14,48 procenta dospělého publika. Lépe se dařilo Primě Cool, kterou po celý den sledovalo v průměru 2,02 procenta dospělého publika (nárůst o 0,22 procentního bodu), a v hlavním vysílacím čase dosáhla dokonce podílu 2,19 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Dařilo se také České televizi. Program ČT 1 dosáhl celodenního průměrného podílu 18,94 procenta, což je o 0,22 procentního bodu více než v předminulém týdnu, ale meziročně to znamená pokles o téměř 1,4 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase Jedničku sledovalo v průměru 21,12 procenta dospělého publika. ČT 2 si v celodenních číslech polepšila o desetinu procentního bodu na 4,98 procenta (což je ale o celý procentní bod méně než před rokem), v hlavním vysílacím čase ale její podíl mírně klesl na 4,75 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Zpravodajský kanál ČT 24 dosáhl minulý týden zatím nejlepšího letošního výsledku: celodenní podíl 2,82 procenta je o 0,14 procentního bodu vyšší než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase ale podíl ČT 24 klesl na průměrných 1,70 procenta. Sportovní ČT 4 si oproti předminulému týdnu mírně pohoršila – o pět setin procentního bodu na 2,09 procenta. Během prime time její podíl ještě klesl na 1,27 procenta.

BRAND24

Plnoformátovou digitální televizi Barrandov minulý týden sledovalo v průměru 3,45 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,21 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase pak Barrandov dosáhl průměrného podílu 2,73 procenta. V obou měřených hodnotách se Barrandov udržel na pozici páté nejsledovanější televize v České republice (po programu ČT 2 a před Novou Cinema).

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,13 procenta, což je o tři setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time jejich podíl ještě klesl na 1,30 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,53 procenta (nárůst o dvě setiny procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 7,05 procenta dospělého publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).