UVNITŘ GRAF A TABULKA Zatím nejvyššího průměrného týdenního podílu na divácích dosáhla v uplynulém týdnu Prima Cool. Druhý program Primy si polepšil hlavně díky seriálu Simpsonovi, ale také dalším programovým novinkám, a v celodenních číslech se začal blížit podílům druhého programu Novy, filmového kanálu Nova Cinema. Na pokoření hranice dvouprocentního podílu na trhu si ale ještě musí počkat.
Minulý týden dařilo jak Primě Cool, tak hlavnímu programu Primy. „Velkou“ Primu sledovalo po celý den v průměru 16,34 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,89 procentního bodu více než v prvním lednovém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin však průměrný podíl Primy klesl na hodnotu 15,85 procenta. Prima Cool dosáhla v celodenních číslech podílu 1,82 procenta, o jednu desetinu procentního bodu více než minule. Během prime time oslovila v průměru 1,72 procenta dospělého publika.
Lépe než v prvním lednovém týdnu se dařilo i hlavnímu programu televize Nova. Po celý den jej sledovalo v průměru 37,93 procenta dospělého publika, o 1,1 procentního bodu více než minule. V hlavním vysílacím čase dokonce průměrný podíl Novy vystoupal až na 43,23 procenta. Oproti tomu filmový kanál Nova Cinema ztrácel. V celodenních číslech z podílu 2,38 na 2,11 procenta, v hlavním vysílacím čase ale oslovil v průměru 2,44 procenta dospělého publika.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)
Česká televize si minulý týden u všech čtyř programů pohoršila. Největší pokles zaznamenala ČT 1, jejíž celodenní podíl 18,22 procenta byl oproti prvnímu lednovému týdnu nižší o 0,71 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase Jednička dosáhla rovněž poměrně nízkého podílu 18,84 procenta. Klesl také podíl programu ČT 2. V celodenních číslech o osm setin procentního bodu na 4,75 procenta, v hlavním vysílacím čase pak Dvojka dosáhla průměrného podílu 3,93 procenta.
TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010
Sportovní kanál ČT 4 sledovalo po celý den v průměru 1,38 procenta dospělého publika, což je o 0,17 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time podíl Čtyřky ještě klesl na průměrných 0,92 procenta. Mírný pokles zaznamenal také zpravodajský kanál ČT 24, i když celodenní podíl 2,70 procenta (pokles o sedm setin procentního bodu) je oproti datům z loňského roku nadprůměrný. Ve večerních časech si ČT 24 pohoršila na podíl 1,75 procenta.
Plnoformátová digitální televize Barrandov nezopakovala ani v druhém lednovém týdnu úspěch ze závěrečného týdne loňského roku a nepřehoupla se v celodenních číslech nad čtyřprocentní podíl na publiku. Minulý týden dosáhla hodnoty 3,46 procenta, což je o 0,26 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním večerním vysílacím čase Barrandov zaujal v průměru 2,83 procenta dospělého publika, což je ale stále ještě víc než Nova Cinema, s níž je tato televize často z hlediska svých výkonů porovnávaná.
Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film), minulý týden po celý dne sledovalo 1,91 procenta dospělého publika, což znamená nárůst o tři setiny procentního bodu. V hlavním vysílacím čase si tyto televize ukously z koláče sledovanosti 1,27 procenta. Ostatní malé televize dosáhly celodenního podílu 9,38 procenta (pokles o 0,56 procentního bodu) a ve večerních časech 7,22 procenta.