Hlavní navigace

Prima Max odstartovala úspěšně, u mladších diváků oslovila večer 5 % publika

Lukáš Polák

UVNITŘ TABULKA – V kategorii publika od 15 do 54 let byl nový tematický kanál FTV Prima o téměř půl procentního bodu sledovanější než Prima Cool.

Doba čtení: 1 minuta

Zahájení vysílání nového neplaceného kanálu Prima Max, tedy páté stanice z rodiny společnosti FTV Prima, lze považovat za úspěšné. K premiérovému snímku Vlk z Wall Street, hlavní role Leonardo DiCaprio, si našlo cestu 135 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 4,04 %. V kategorii diváků od 15 do 54 let se dokonce share blížil k 7 %. Stanice vysílá prozatím pouze v multiplexu 3 patřícím Českým Radiokomunikacím, u kabelového operátora UPC Česká republika a dalších, zejména menších provozovatelů placené televize.

Top 5: Prima MAX (20. 11. 2015)

K TÉMATU: Startuje Prima Max. Slibuje i Výměnu manželek a reprízy Krause, Klímy a Hrušky

NMI18_Urban

V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, oslovila Prima Max 2,91 % dospělého publika, což byla prakticky velmi podobná hodnota, jaké dosáhl sesterský kanál Prima Cool nebo zpravodajská stanice ČT 24. Prima Max ale bodovala zejména u mladšího publika, kde byla přibližně půl procentního bodu nad Coolem. Share stanice zde dosáhl hodnoty 5,1 %. O přibližně desetinu procentního bodu pak byla nová stanice FTV Prima večer úspěšnější než TV Barrandov. Klasický western Hodný, zlý a ošklivý vidělo 17 tisíc diváků (share 1,79 %).

Nejpodrobnější data sledovanosti ze všech mediálních webů přináší DigiZone.cz každý den v rámci své prémiové sekce.

Našli jste v článku chybu?