Úderem zítřejší šesté hodiny ranní vymění televize Prima stávající logo a grafiku za nový vizuální styl od francouzského studia Dream On. Logo, které tato společnost pro Primu vytvořila už loni v létě a původně se mělo ve vysílání objevit už na podzim, se přestěhuje z levého horního do pravého horního rohu obrazovky. Základní barva zůstane bílá.
Pro upoutávky a self promo připravila Prima několik barevných variací, z nichž nejčastěji použije oranžovo-červený podklad. Pro romantické filmy a seriály užije růžovou, pro akční filmy a thrillery modrou, pro sport zelenou a pro seriály a zábavné pořady červenou. Životnost tohoto loga a grafického vizuálu vidíme na pět let. Chceme omladit naše diváky a zároveň rozšířit cílové skupiny, které se dívají na Primu,
řekl na dnešní tiskové konferenci výkonný ředitel stanice Petr Chajda.
Nová grafika a logo se na obrazovce objeví dva týdny před novým programovým schématem, ke kterému Prima uspořádá 21. ledna speciální tiskovou konferenci. Na té zároveň ukáže novou podobu 1. zpráv a sdělí jména nových moderátorských dvojic.
Více o nové grafice a logu Primy v zítřejším článku na DigiZone.cz