Jedničku atakovala ČT 2 i Nova Cinema
Výměna manželek zůstává jediným středečním televizním formátem, který po 20. hodině překonává hranici milionu dospělých diváků. Nejinak tomu bylo i tento týden. Reality show na Nově oslovila od 20:20 hod. v průměru 1,177 milionu dospělých diváků a 30,26 procenta publika (39,17 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný seriál Všechny moje lásky na hlavním kanálu Primy vidělo od čtvrt na devět 482 tisíc dospělých a 12 procent publika (devět procent ve věku 15 až 54 let), charitativní pořad Kousek nebe na ČT 1 od 20:00 pak 380 tisíc dospělých a 10 procent publika (osm procent ve věku 15 až 54 let). Jedničce se tentokrát podařilo uhájil pozici třetí nejsledovanější televize po osmé hodině večer, i když jen těsně.
ÚTERNÍ DATA: Ordinace se vrátila po skončení hokeje na půldruhý milion diváků, Prima dvojkou trhu
Na paty ČT 1 šlapaly hned dvě menší televize: Nova Cinema a sesterská ČT 2. Filmový kanál Novy bodoval od osmé večer snímkem Odkaz hříšnice, který si nenechalo ujít 355 tisíc dospělých diváků a 10,08 procenta dospělého publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl dokonce sledovanější než Kousek nebe na ČT 1, když oslovil 10,14 procenta publika. ČT 2 uspěla s dokumentem Útěk na Mauricius, který od 20:00 sledovalo v průměru 311 tisíc dospělých diváků a 7,95 procenta publika (6,04 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně silná ale byla celá „cestovatelská“ středa na ČT 2. Následující cyklus Na cestě vidělo od deváté večer 317 tisíc dospělých a 8,26 procenta publika a cyklus Dobrodruh od půl desáté 326 tisíc dospělých při podílu 9,61 procenta.
Hlavní kanál Barrandova klesá
V pozdějších hodinách se dařilo hlavnímu kanálu Primy, jehož Show Jana Krause byla ve svém čase nejsledovanějším pořadem na českých obrazovkách, když porazila i hlavní kanál Novy. Od půl desáté ji vidělo v průměru 635 tisíc dospělých diváků a 21,33 procenta publika (16,23 procenta ve věku 15 až 54 let). Po Výměně manželek šlo o druhý nejsledovanější pořad středečního večera vůbec. Hlavní kanál Primy pak za celý den dosáhl víc než 15procentního podílu na dospělém publiku a výrazně tak unikl ČT 1, která zaostávala o víc než tři procentní body. Na vedoucí Novu ale Prima ztrácela přes 11 procentních bodů a v hlavním vysílacím čase byla jen na polovině jejího výkonu: zatímco Prima oslovila 15,42 procenta dospělého publika, Nova 30,72 procenta (Jednička 12,13 procenta).
MINULÁ STŘEDA: Hokej vystřídal fotbal, ve středu táhla sledovanost ČT Sport fotbalová Liga mistrů
Z menších televizí se ve středu večer dostala nad úroveň 200 tisíc dospělých diváků už jen TV Barrandov svým zábavným formátem Vtip za stovku!, který od 20:10 vidělo v průměru 205 tisíc dospělých diváků a 5,28 procenta publika. Na zajímavý celodenní podíl se dostal třetí kanál Barrandova, stanice Barrandov Plus, která oslovila 0,12 procenta dospělého publika staršího 15 let a 0,18 procenta v kategorii 15 až 54 let. Nedařilo se však hlavnímu kanálu, který za celý den nedosáhl ani na hranici tříprocentního podílu na dospělém publiku. Celá skupina Barrandov tak vykázala celodenní podíl 3,58 procenta, což je podprůměrná hodnota i pro samotný hlavní kanál Barrandova. Na filmové Kino Barrandov z toho připadlo 0,51 procenta.