Prima dvojkou na trhu, ale jen v kategorii D15+
Konec dvou ze tří seriálů, které spolu po celý podzim soutěžily o středečních večerech, přinesl hlavnímu kanálu Primy pozici lídra trhu po 20. hodině. Její seriál Cesty domů II oslovil ve středu večer nejvíc dospělých diváků starších 15 let, konkrétně 934 tisíc lidí, což odpovídalo 23,38 procentům publika. ČT 1, která ve stejnou dobu vysílala místo Četnických humoresek pořad Nejlepší trapasy, zaujala v průměru 865 tisíc dospělých diváků a 21,62 procenta publika. Hlavní kanál Novy skončilv této divácké kategorii třetí, když komedií Sněženky a machři po 25 letech oslovil od 20:20 hod. průměrně 668 tisíc dospělých a 18,35 procenta publika.
ÚTERNÍ DATA: Dvojka porazila filmovou klasikou u diváků nad 15 let Hvězdné války na Nově Cinema
V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let bylo ale pořadí hlavních večerních pořadů na třech nejsledovanějších českých televizích zcela opačné: vyhrály Sněženky a machři po 25 letech s podílem 29,09 procenta, následované Nejlepšími trapasy (20,87 procenta) a Cestami domů II (16,45 procenta). Prima na Cestách domů „vydělala“ porážkou Jedničky v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let, ale v prime time tento náskok neudržela a skončila třetí za Novou a ČT 1 (stejný scénář se opakoval i u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let). ČT 1 totiž pomohl přenos předávání cen Sportovec roku 2013, který od 21:25 sledovalo v průměru 568 tisíc dospělých diváků a 18,09 procenta publika (ale jen 11,20 procenta ve věku 15 až 54 let).
Fanda dohnal v prime time Novu Cinemu
Menším tematickým kanálům se ve středu večer dařilo jen zřídka oslovit v průměru víc než 200 tisíc diváků. Podařilo se to jen dvěma televizím: ČT 2 s cestopisem Na cestě 2013, který od deváté večer sledovalo 219 tisíc dospělých diváků a 5,49 procenta publika, a Nově Cinema s hlavním večerním filmem Lásce na stopě, který si od osmé večerní nenechalo ujít 202 tisíc dospělých diváků a 5,09 procenta publika (6,33 procenta ve věku 15 až 54 let). Dvojka se dostala lehce nad průměr i s kulinářským Deníkem Dity P., který si ale oproti dřívějším dílům viditelně pohoršil: od půl desáté jej sledovalo 194 tisíc dospělých a 5,53 procenta publika.
MINULÁ STŘEDA: Závěr Gymplu se ve středu dostal nad milion, od Četnických humoresek ho dělilo 25 tisíc diváků
Mši svatou za prvního českého prezidenta Václava Havla, od jehož úmrtí ve středu uplynuly dva roky, sledovalo na zpravodajské ČT 24 od šesté večer 114 tisíc dospělých diváků a 4,21 procenta publika. Z hlediska podílu na trhu ale ČT 24 uspěla zejména poledním Studiem ČT 24, které od půl jedné do půl druhé sledovalo 13,38 procenta dospělého publika (126 tisíc diváků starších 15 let). Fanda večer zabodoval seriálem Kriminálka New York. Epizodu nasazenou od 21:10 vidělo v průměru 185 tisíc dospělých a 4,98 procenta publika (4,86 procenta ve věku 15 až 54 let), předchozí část od osmé večer 173 tisíc dospělých s podílem 4,29 procenta (4,76 procenta v kategorii 15 až 54 let). Fanda díky tomu v prime timu u dospělých nad 15 let dohnal sesterskou Novu Cinemu.