Televizní skupina Prima včera poprvé vyrazila se svým novým kamionem do regionů a nabídla divákům svou hlavní zpravodajskou relaci z exteriérů. Kýžený efekt, kterým mělo být bezesporu i zvýšení diváckého zájmu, se ale prozatím nekonal. Zpravodajskou relaci bohužel navíc nelze srovnávat s předchozím týdnem, protože televize nyní vysílá „výjezdní“ zpravodajství jako jeden blok, minulý týden ale měla tuto publicistiku rozčleněnou dále na Krimi zprávy, Divácké zprávy a VIP zprávy.
Oproti předchozímu týdnu si Zprávy FTV na první týden pohoršily. Zatímco v sobotu 2. srpna si je nenechalo ujít 569 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 30,45 %, včera to bylo 517 tisíc diváků (share 22,26 %). V mezitýdenním srovnání se tedy jedná o pokles o přibližně pět desítek tisíc diváků a podíl více než 8 %. Pro srovnání, 26. července vidělo Zprávy FTV Prima téměř 600 tisíc lidí (share 32,9 %). Pokud bychom ale sečetli počet diváků zpravodajské hodiny 2. a 9. srpna, v reálu si včera de facto polepšila.
SOBOTNÍ DATA: Sobotní prime time s nízkými čísly, vítězný Nestyda neměl ani půlmilion
I když se zájem o hlavní zpravodajství televize Prima neprojevilo pozitivně na obrazovce, mediální skupina je s výsledkem akce spokojená. Podařilo se totiž přilákat diváky v samotném Mikulově, kam dvojice Terezie Kašparovská – Tomáš Hauptvogel dorazila. Na mikulovské náměstí dorazily stovky diváků, kteří se celé odpoledne bavili společně s oblíbenými moderátory a tvářemi TV Prima. Na úspěšný start zpravodajské roadshow si společně s moderátory připili také diváci, kterým se dokonce podařilo pokořit dosavadní rekord v počtu připíjejících lidí na jednom místě. V Mikulově na náměstí jich bylo 480, což je ode dneška nový český rekord ověřený agenturou Dobrý den,
uvedla mluvčí Marie Fianová.