Satelitní platforma CS Link, která stejně jako Skylink obývá orbitální pozici 23,5 st. východně, měla ke konci roku 419 tisíc aktivních karet v České republice a na Slovensku. Vyplývá to z údajů, které dnes poskytla novinářům společnost Media Vision, provozovatel CS Linku. Platforma překročila v posledním čtvrtletí loňského roku hranici 500 tisíc prodaných karet CS Link (dříve Gital),
konstatovala marketingová manažerka Lucie Gleichová.
Tento úspěch přikládají představitelé platformy mj. postupujícímu procesu digitalizace. Hlavním důvodem je však nové balíčkování. Zákazník si nyní může namíchat vlastní programový balík tím, že si vybere pouze své oblíbené stanice,
uvedl dnes výkonný ředitel společnosti Media Vision Daniel Klička. Oproti přímému konkurentovi, Skylinku, je však ještě co dohánět. Ke konci roku měla tato platforma 882 tisíc aktivních karet. UPC Direct, které je však na jiné pozici, hlásila podle posledních výsledků hospodaření 107 600 abonentů v ČR a 31 100 na Slovensku. Údaje od rumunské Digi TV nejsou známy.