Hlavní navigace

ČT 1 bodovala u staršího publika Princeznou ze mlejna, mladší diváci sledovali Novu

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Do pátečního večera zasáhl duel Euro Hockey Tour. U mladšího publika získala ČT Sport podíl 8,45 %.

Doba čtení: 2 minuty

Všechnopárty milionovou hranici nepokořila

Nejsledovanějším pořadem vysílaným v pátek od 20 hodin byla Princezna ze mlejna. Pohádku si na Jedničce nenechalo ujít 809 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 21,65 %. Nováckou komedii Líbáš jako ďábel si pustilo 654 tisíc diváků (share 18,4 %). Nejsledovanější česká televize ale nemusela být z výsledku smutná, protože zvítězila v klíčové skupině diváků od 15 do 54 let, kde měl film podíl 19,76 %, zatímco pohádka na ČT 1 se dostala na hodnotu 18,65 %. Všechnopárty, která je tradičně nejsledovanějším pátečním pořadem Jedničky, si pustilo 913 tisíc diváků (share 29,73 %; 19,69 % v 15–54).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ceny Anděl ztratily na Dvojce diváky, stanici ale pomohly u mladšího publika

Pozici nejsledovanější televize si udržela v pátek Nova. Celodenní podíl u staršího publika dosáhl na hodnotu 23,65 %; u mladšího publika se dostal k 25 %. Okolo 25 % se pohyboval share programu i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to v obou diváckých skupinách. Hranici jednoho milionu diváků překročily Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Nejsledovanějším pořadem Primy bylo s rovnými 700 tisíci diváky Prostřeno! Primetimový film Vlak do neznáma (v kinech uvedený jako Voda pro slony) viděl necelý půlmilion diváků. Podíl Primy se přes den a večer pohyboval mezi 13 a 14 %.

NMI18_Krausova

Graf podílu kanálů (17. 4. 2015)
Graf podílu skupin (17. 4. 2015)
Kanály – průměrné podíly (17. 4. 2015)

ČT Sport večer s dvojnásobným podílem Barrandova

Dvojnásobný podíl u staršího publika v porovnání s plnoformátovou Televizí Barrandov měl v pátek večer kanál ČT Sport. Stanici pomohl přenos z Euro Hockey Tour, který si pustilo v době od 18:29 do 21:34 v průměru 276 tisíc diváků (share 7,93 %; 11,49 % v 15–54). Díky hokejovému duelu stanice oslovila v prime time 6,1 % staršího publika, zatímco TV Barrandov měla ve stejnou dobu share pouze 2,99 %. Rozdíl obou stanic v podílech týkajících se mladšího publika byl ještě větší. ČT Sport se dostala nad hranici 8 %, kdežto plnoformátová stanice se pohybovala pouze okolo dvou.

MINULÝ TÝDEN: Doktor od jezera hrochů narušil sledovanost Všechnopárty, klesla pod milion

Top 10 všechny stanice (17. 4. 2015)
Top 5: ČT1 (17. 4. 2015)
Top 5: ČT2 (17. 4. 2015)
Top 5: ČT24 (17. 4. 2015)
Top 5: ČT sport (17. 4. 2015)
Top 5: ČT :D (17. 4. 2015)
Top 5: ČT art (17. 4. 2015)
Top 5: Nova (17. 4. 2015)
Top 5: Nova Cinema (17. 4. 2015)
Top 5: FANDA (17. 4. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (17. 4. 2015)
Top 5: TELKA (17. 4. 2015)
Top 5: Prima (17. 4. 2015)
Top 5: Prima COOL (17. 4. 2015)
Top 5: Prima love (17. 4. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (17. 4. 2015)
Top 5: TV Barrandov (17. 4. 2015)
Našli jste v článku chybu?