Zájem o výběrové řízení na prodejce reklamních časů na České televizi pro následujících pět let projevila i společnost Regie Radio Music (RRM), vlastněná rozhlasovou skupinou Lagardere. Té patří rádia Frekvence 1, Evropa 2, či Bonton. ČT dosud registrovala tři zájemce, včetně současného prodejce reklamy, společnosti Media Master. Zadávací dokumentaci k tendru si vyzvedly i agentury At Media a Médea.
K TÉMATU: O soutěž na prodej reklamy na ČT zatím projevily zájem tři firmy
Zájemci se mohou do výběrového řízení hlásit do konce srpna, poté ČT otevře obálky a do čtrnácti dnů chce rozhodnout o vítězi. Smlouvu s novou agenturou ČT uzavře od 1. ledna příštího roku na následujících pět let. Smlouva bude mít dvě varianty: se zachováním reklamy na ČT po celých pět, nebo ukončením jejího vysílání v roce 2012, jak s tím počítá současný zákon.
ČTĚTE TAKÉ: Klasická televize je podle obchodního ředitele ČT mrtvá. Opravdu?
Nový obchodní zástupce ČT bude mít na prodej klasických reklamních časů exkluzivitu, na všechny ostatní reklamní formáty bude vztah mezi ČT a agenturou neexkluzivní. Televize z výběrového řízení vyřadí mediální agentury, aby se vyhnula nezájmu inzerentů, kteří nejsou jejich klienty.
DigiZone.cz přinese přístí týden podrobnosti k tendru na nového prodejce reklamy na ČT