Hlavní navigace

Průzkum: o přesně cílenou mobilní reklamu je zájem

Jiří Macich ml.

Podle výzkumu, který pro mobilního operátora Vodafone zpracovala agentura Millward Brown, by 63 procent zákazníků mobilních operátorů ve věku mezi 20 až 40 lety chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Více jak tři čtvrtiny respondentů by preferovalo SMS reklamu před ostatními reklamními kanály. Zajímavé je, že 71 procent dotázaných by za příjem mobilní reklamy nepožadovalo benefity (tedy například balíčky volných minut na volání…

Podle výzkumu, který pro mobilního operátora Vodafone zpracovala agentura Millward Brown, by 63 procent zákazníků mobilních operátorů ve věku mezi 20 až 40 lety chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Více jak tři čtvrtiny respondentů by preferovalo SMS reklamu před ostatními reklamními kanály. Zajímavé je, že 71 procent dotázaných by za příjem mobilní reklamy nepožadovalo benefity (tedy například balíčky volných minut na volání nebo SMS zdarma).

Přes osmdesát procent z dotázaných by ovšem ocenilo, kdyby reklama byla pouze z oblastí, které příjemce zajímají. Největší zájem podle průzkumu je o mobilní reklamy z oblasti módy (52 procent), hudby a filmu (48 procent) a mobilních komunikací (45 procent). Přibližně třicet procent oslovených by však za obdrženou reklamu chtělo alespoň jednu nebo dvě SMS zdarma na oplátku. Výzkum probíhal v prvních dvou měsících tohoto roku na reprezentativním vzorku čtyř stovek zákazníků všech mobilních operátorů v České republice ve věku 20 až 40 let. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?