Hlavní navigace

Reklamní systém Sklik přechází do ostrého provozu

16. 2. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Reklamní PPC systém Sklik české portálové jedničky Seznam dnes přešel do ostrého provozu. Služba byla testována od června 2006. K dnešnímu dni Sklik údajně zobrazuje na 40 tisíc inzerátů z 5.000 aktivních účtů a na stránky inzerentů přivede denně více než 200 tisíc návštěvníků. (Sklik Blog)

Reklamní PPC systém Sklik české portálové jedničky Seznam dnes přešel do ostrého provozu. Služba byla testována od června 2006. K dnešnímu dni Sklik údajně zobrazuje na 40 tisíc inzerátů z 5.000 aktivních účtů a na stránky inzerentů přivede denně více než 200 tisíc návštěvníků. (Sklik Blog)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).