Hlavní navigace

Reportéři ČT sledovanější než Topstar magazín, dotahovali se na sitcom PanMáma

3. 12. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším pořadem pondělního večera byly tradičně Četnické humoresky. Gympl zvýšil náskok před Cestami domů.

Gympl dvojkou i v kategorii 15 až 54 let

Vyrovnaný souboj svedly v pondělí večer tři nejsledovanější české televize. A nejen seriály, které nasazují v hlavním vysílacím čase po 20. hodině, ale také druhými pořady večera, jejichž výkon byl velice podobný. Publicistický pořad Reportéři ČT od půl desáté večer na ČT 1 porazil souběžně vysílaný bulvární Topstar magazín na Primě, když jej vidělo v průměru 722 tisíc dospělých diváků a 20,42 procenta publika (14,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Topstar magazín zaujal v průměru 611 tisíc dospělých a 18,93 procenta publika (14,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Reportéři se dokonce blížili výkonu sitcomu PanMáma na Nově, který od půl desáté oslovil 781 tisíc dospělých diváků a 21,64 procenta publika (26,76 procent ve věku 15 až 54 let).

NEDĚLNÍ DATA: ČT 1 bez Českého století v neděli sledovanější, Talent u diváků od 15 do 54 dvojkou trhu

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pondělka se ale staly tradičně Četnické humoresky, které od osmé večer na Jedničce sledovalo v průměru 1,181 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 27,55 procentům publika. Ještě vyššího podílu seriál dosáhnul v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž oslovil 29,83 procenta publika. To bylo o něco více, než dosáhl souběžně vysílaný Gympl s (r)učením omezeným na Nově (27,46 procenta), který vidělo v průměru 936 tisíc dospělých diváků nad 15 let s v této kategorii dosáhl podílu 21,63 procenta. Cesty domů II na Primě se musely spokojit s pozicí trojky na trhu, od čtvrt na devět je sledovalo v průměru 873 tisíc dospělých diváků a 20,29 procenta publika (13,22 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (2. 12. 2013)
Graf podílu kanálů (2. 12. 2013)
Graf podílu skupin (2. 12. 2013)

ČT :D silně rostla, v D15–54 porazila ČT 2

Z menších televizí se v pondělí večer dařilo zejména zpravodajské ČT 24, která jako jediná pokořila některým ze svých pořadů hranici 200 tisíc dospělých diváků. Konkrétně se tak stalo u Událostí, komentářů, které od desáté večer vidělo v průměru 202 tisíc dospělých diváků a 7,51 procenta publika. Hlavní dokument na ČT 2, Nejvýznamnější operace 2. světové války, sledovalo od osmé večer 187 tisíc dospělých s podílem 4,40 procenta. Lehce nad průměr se dostal hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Made in America. Od osmé večer jej vidělo v průměru 179 tisíc dospělých diváků a 4,37 procenta publika (5,20 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÉ PONDĚLÍ: Zedníčkovo Kurňa, co to je? přišlo napodruhé o čtvrtinu diváků. Snižuje Barrandovu podíl

cif 24 - early cena - média

TV Barrandov si mírně polepšila u zábavného pořadu Kurňa, co to je? Třetí díl vidělo od čtvrt na devět v průměru 148 tisíc dospělých diváků a 3,44 procenta publika. Oproti minulému týdnu jde sice o nárůst o 21 tisíc diváků, ale na úvodní díl pořad ztrácel 15 tisíc diváků. Z hlediska podílu na trhu se Barrandovu dařilo spíše u podvečerních magazínů: Ostříháno vidělo od 17:50 hod. Průměrně 130 tisíc dospělých a 4,85 procenta publika (ale 6,73 procenta ve věku 15 až 54 let), předchozí pořad Co bude dnes k večeři? od čtvrt na šest 122 tisíc dospělých a 5,42 procenta publika. Na celodenním podílu Barrandova (3,28 procenta) se to ale příliš neprojevilo.

Zajímavý nárůst vykázal v pondělí dětský kanál ČT :D. Nový večerníček Chaloupka na vršku vidělo jenom na Déčku silně nadprůměrných 124 tisíc dospělých diváků a 3,70 procenta publika (6,97 procenta ve věku 15 až 54 let). V mladší kategorii 15 až 54 let dosáhlo Déčko celodenního podílu 2,50 procenta a těsně porazilo sesterskou ČT 2, přičemž se přiblížilo i výkonům ČT 24, Primy love a dokonce i TV Barrandov. ČT Sport bodovala přenosem zápasu fotbalové Gambrinus ligy mezi SK Slavia Praha a FC Slovan Liberec. Od půl šesté jej vidělo v průměru 149 tisíc dospělých diváků a 4,52 procenta publika (5,29 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (2. 12. 2013)
Top 5: ČT1 (2. 12. 2013)
Top 5: ČT2 (2. 12. 2013)
Top 5: ČT24 (2. 12. 2013)
Top 5: ČT sport (2. 12. 2013)
Top 5: ČT :D (2. 12. 2013)
Top 5: ČT art (2. 12. 2013)
Top 5: Nova (2. 12. 2013)
Top 5: Nova Cinema (2. 12. 2013)
Top 5: FANDA (2. 12. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (2. 12. 2013)
Top 5: TELKA (2. 12. 2013)
Top 5: Prima family (2. 12. 2013)
Top 5: Prima COOL (2. 12. 2013)
Top 5: Prima love (2. 12. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (2. 12. 2013)
Top 5: TV Barrandov (2. 12. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).