Satelitní služba UPC Direct začala zkušebně nabízet předplacené karty pro příjem placených televizních programů. UPC dosud takovou možnost nenabízela, divák si pouze mohl zavést službu a každý měsíc hradil příslušný poplatek podle toho, jakou programovou nabídku si zvolil. Zkušební předprodej připomíná praxi distributorů konkurenční satelitní služby CS Link.
Předplacené karty UPC, které se v současné době objevily na českém trhu, obsahují příjem základní české programové nabídky Rodina na období šesti měsíců,
uvádí server Parabola.cz, který na novou službu UPC Direct upozornil jako první. Kartu si podle něj můžou pořídit zatím jen zákazníci, kteří si zakoupí satelitní komplet za zvýhodněnou cenu od jediného výrobce satelitních set-top-boxů, společnosti Mascom.
Výhody pre-paid karet pro diváky jsou zřejmé: zákazník nemusí na prodejně při koupi satelitního kompletu podepisovat žádnou smlouvu a uvádět o sobě osobní údaje. Aktivace a zřízení služby jsou tak velmi rychlé, což ocení nejenom samotní prodejci ale především jejich zákazníci,
upozorňuje Parabola.cz. Zástupci UPC nechtěli novou službu komentovat, firma se k ní oficiálně vyjádří v nejbližších týdnech.