Spekulace, která se nedávno objevila i v diskuzi zde na Lupě, přešla do roviny oficiálně potvrzeného faktu. Doposud soupeřící portály Seznam a Atlas ve společné tiskové zprávě oznamují spolupráci. Seznam od dnešního dne pro Atlas dodává fulltextové vyhledávání a na stránce s výsledky hledání se zobrazuje reklama z PPC systému Sklik, který rovněž provozuje Seznam. Podobně spolupracuje iDnes s Googlem.
Atlas se chce zaměřit hlavně na obsah a služby, tedy své magazíny a také mapy nebo freemail. Hledal prý tedy dodavatele vyhledávání a výběrové řízení vyhrál právě Seznam. Ze strany Seznamu je projekt s Atlasem prvním z řady těch, které chceme na internetovém trhu společně s dalšími českými subjekty podniknout. Naše vyhledávání poprvé nabízíme jako komerční službu se všemi jeho kvalitami a věříme, že přinese uživatelům Atlasu ten nejlepší uživatelský zážitek,
říká ředitel Seznamu Pavel Zima. (Tisková zpráva)