Hlavní navigace

Seznam prodal o 60 procent více PPC reklamy

14. 3. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V loňském roce zaznamenal Seznam šedesátiprocentní meziroční nárůst prodeje PPC reklamy.  V roce 2010 jsme zaznamenali 60% meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce, komentoval výsledky Skliku Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.

V loňském roce zaznamenal Seznam šedesátiprocentní meziroční nárůst prodeje PPC reklamy. 

V roce 2010 jsme zaznamenali 60% meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce, komentoval výsledky Skliku Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.

Seznam letos předpokládá meziroční nárůst obratu z prodeje PPC reklamy o zhruba 30 procent.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.