Hlavní navigace

Seznam prodal o 60 procent více PPC reklamy

14. 3. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V loňském roce zaznamenal Seznam šedesátiprocentní meziroční nárůst prodeje PPC reklamy.  V roce 2010 jsme zaznamenali 60% meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce, komentoval výsledky Skliku Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.

V loňském roce zaznamenal Seznam šedesátiprocentní meziroční nárůst prodeje PPC reklamy. 

V roce 2010 jsme zaznamenali 60% meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce, komentoval výsledky Skliku Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.

Seznam letos předpokládá meziroční nárůst obratu z prodeje PPC reklamy o zhruba 30 procent.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).