Úvodní díl česko-slovenské kuchařské show Čápi s mákem, kterou vyrábí televize Prima ve spolupráci se slovenskou televizí Joj, sledovalo v pondělí večer od 20 hodin 813 tisíc dospělých diváků. Prima dosáhla průměrného podílu na trhu 21,44 procenta, což bylo více než u seriálu Panoptikum města pražského, který ve stejný čas vysílal první program České televize.
K TÉMATU: Prima odpoví na pětidenní Talentmanii pětidenní kuchařskou show
Panoptikum na ČT 1 sledovalo 777 tisíc dospělých diváků při podílu na trhu 20,56 procenta. Prima naopak téměř nijak neohrozila svou kuchařskou show poslední díl seriálu Chalupáři, který vysílala ve stejný čas televize Nova. Chalupáře sledovalo 1,323 milionu dospělých diváků při podílu na trhu 34,59 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které na webu tn.cz zveřejnila televize Nova.
FOTOGALERIE: Čápi s mákem – kuchařská show televizí Prima a Joj
Prima si kuchařskou show, kterou bude společně s televizí Joj vysílat celý tento týden pokaždé od 20 hodin, pochvaluje. V nejsledovanější minutě vidělo tento pořad 1 343 tisíc lidí a share byl 36,79 procenta. V závěru prvního dílu se Čápi s mákem stali dokonce leaderem na trhu,
uvedla mluvčí Primy Jana Kocová. Závěr pořadu však vyšel na dobu, kdy na Nově běžel reklamní blok, během něhož diváci tradičně přepínají jinam.