Hlavní navigace

Šíleně smutná princezna na Doktora Martina nestačila, Novu ale porazila s přehledem

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Novy se musel po 20. hodině spokojit s pozicí trojky trhu, a to i ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let.

Doba čtení: 3 minuty

Pohádka u mladých uspěla jako Donutil

Ani důmyslně nasazená známá česká pohádka Šíleně smutná princezna nepomohla v pátek večer hlavnímu kanálu Primy porazit ČT 1 a její seriál Doktor Martin. Zato zcela jasně předčila ve sledovanosti hlavní večerní pořad na televizi Nova, kterou odsunula i v „novácké“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let na pozici trojky na trhu. Doktora Martina si od osmé večer na Jedničce nenechalo ujít 1,375 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 35,31 procentům publika. Šíleně smutné princezně dalo od čtvrt na devět na Primě přednost 704 tisíc dospělých a 18,35 procenta publika, filmu Need for Speed na Nově od 20:20 pouze 440 tisíc dospělých při podílu 12,42 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Seriál Vlak dětství a naděje vylepšil Jedničce i čtvrteční večer

Pořadí hlavních večerních pořadů se nezměnilo ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Doktora Martina v této kategorii sledovalo 24,42 procenta publika, Šíleně smutnou princeznu 24,28 procenta (na průměrný počet diváků pohádka dokonce těsně vyhrála, rozdíl byl tři tisíce diváků) a Need for Speed 19,96 procenta. Jednička byla tradičně silná po celý páteční prime time, nad milion diváků se dostala i Všechnopárty, již od půl desáté zhlédlo 1,207 milionu dospělých a 33,66 procenta publika (ale jen 20,11 procenta ve věku 15 až 54 let), vysoko se držel i dokument z cyklu 13. komnata, kterému dalo od deváté večer přednost 948 tisíc dospělých diváků a 24,45 procenta publika (13,61 procenta ve věku 15 až 54 let). Pozdně večerní Silvestrovský koktejl vidělo na ČT 1 od 22:20 nadprůměrných 715 tisíc dospělých diváků a 28,77 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (4. 12. 2015)
Graf podílu kanálů (4. 12. 2015)
Graf podílu skupin (4. 12. 2015)

Prima se v D15–54 dotahovala na ČT 1

Pozice ČT 1 v prime time byla v pátek neotřesitelná, tedy alespoň v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let, v níž oslovila 27,73 procenta publika (Nova 20,81 procenta, Prima 15,36 procenta). V mladší divácké kategorii od 15 do 54 let ale dominovala Nova s průměrným podílem 25,10 procenta (zejména díky Televizním novinám), ČT 1 s podílem 17,79 procenta byla silně atakována Primou, která dosáhla podílu 17,76 procenta. Z menších televizí v pátek večer bodovala TV Barrandov, která uspěla zejména podvečerním formátem Soudkyně Barbara, na který se od 17:20 podívalo v průměru 333 tisíc dospělých diváků a 13,64 procenta publika (ale jen 9,77 procenta ve věku 15 až 54 let).

NMI18_Sedivy

MINULÝ PÁTEK: Premiérová pohádka Primy v pátek téměř na dvojnásobku diváků co film Novy

Těsně nad hranici 200 tisíc diváků se dostal už jen hlavní večerní film na Nově Cinema. Snímek Prázdniny pro psa zhlédlo od osmé večer 201 tisíc dospělých diváků a 5,20 procenta publika (7,71 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 se tentokrát musela spokojit s nižšími čísly sledovanosti. Její hlavní večerní dokument Divoká Brazílie vidělo od 20:00 v průměru 180 tisíc dospělých diváků a 4,67 procenta publika. Do páteční večerní televizní sledovanosti promluvila i ČT Sport, která k přenosu zápasu domácí fotbalové Synot ligy mezi 1. FC Slováckem a FK Teplice přilákala od osmé večer 102 tisíc dospělých diváků a 2,69 procenta publika. V daný čas byla sledovanější než Prima Cool. Fanda se se seriálem Kriminálka Miami dostal takřka na stejná čísla jako hlavní večerní film TV Barrandov Inga Lindström: Zamilovaní doktoři.

Top 10 všechny stanice (4. 12. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 12. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 12. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 12. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 12. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 12. 2015)
Top 5: ČT art (4. 12. 2015)
Top 5: Nova (4. 12. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 12. 2015)
Top 5: FANDA (4. 12. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 12. 2015)
Top 5: TELKA (4. 12. 2015)
Top 5: Prima (4. 12. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 12. 2015)
Top 5: Prima love (4. 12. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 12. 2015)
Top 5: Prima MAX (4. 12. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 12. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (4. 12. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (4. 12. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (4. 12. 2015)
Našli jste v článku chybu?