Hlavní navigace

Skokanem minulého týdne Nova Cinema, nejvíc klesal hlavní kanál skupiny Nova

5. 12. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAF A TABULKA – TV Barrandov se po dvou měsících vrátila v týdenním podílu na dospělém publiku nad hodnotu pěti procent

Dva rekordy v týdenních podílech na dospělém publiku si minulý týden připsala skupina Nova. Nejlepší a nejhorší. Filmový kanál Nova Cinema v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku stoupal oproti předminulému týdnu nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry, zatímco hlavní kanál Novy naopak vykázal největší pokles. Vyplývá to z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO), zadavatele elektronického průzkumu sledovanosti.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Nova Cinema se oproti předminulému týdnu polepšila o 0,82 procentního bodu na hodnotu 4,73 procenta, hlavní kanál Novy si naopak pohoršil o 1,37 procentního bodu na průměrný celodenní podíl 24,50 procenta. Výraznější pokles, o 0,69 procentního bodu, zaznamenala i Prima family, která minulý týden zaujala v průměru 19,10 procenta dospělého publika. Opačný trend vykázala ČT 1, která si polepšila o víc než půl procentního bodu na hodnotu 16,76 procenta. TV Barrandov se týdenním podílem 5,13 procenta vrátila po dvou měsících nad hranici pěti procent.

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne Nova, polepšila si o 2,5 procentního bodu. Padala ČT Sport

Z pohledu tří největších televizních skupin si v průměrném souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku nejlépe vedla Nova Group, která oslovila 30,48 procenta publika. Oproti předminulému týdnu si ale o půl procentního bodu pohoršila. Druhou pozici obsadila Česká televize s kumulovaným podílem 28,10 procenta, který byl o 0,21 procentního bodu vyšší než v předminulém týdnu. Prima Group skončila třetí s podílem 25,09 procenta – o 0,64 procentního bodu nižším než minule.

BRAND24


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní průměrné podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Pětka, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 48. týdnem minulého roku nejvíc posilovala ČT 1, a to o 1,04 procentního bodu z loňských 15,72 na letošních 16,76 procent. Největší pokles vykázal tradičně hlavní program Novy, který si meziročně pohoršil o 3,31 procentního bodu z loňských 27,81 na letošních 24,50 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 48. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,76 + 0,53 + 1,04
ČT 2 4,31 – 0,13 + 0,26
ČT Sport 1,99 – 0,33 – 0,69
ČT 24 5,04 + 0,14 + 0,41
Nova 24,50 - 1,37 - 3,31
Nova Cinema 4,73 + 0,82 – 0,42
Fanda 1,25 + 0,05 – nevysílal –
Prima family 19,10 – 0,69 – 0,37
Prima Cool 3,89 – 0,05 + 0,27
Prima love 2,10 + 0,10 + 0,41
TV Barrandov 5,13 + 0,18 – 0,39
Atmedia 2,28 + 0,37 + 0,57
ostatní TV 8,92 + 0,38 + 0,97

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).