Dva rekordy v týdenních podílech na dospělém publiku si minulý týden připsala skupina Nova. Nejlepší a nejhorší. Filmový kanál Nova Cinema v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku stoupal oproti předminulému týdnu nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry, zatímco hlavní kanál Novy naopak vykázal největší pokles. Vyplývá to z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO), zadavatele elektronického průzkumu sledovanosti.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
Nova Cinema se oproti předminulému týdnu polepšila o 0,82 procentního bodu na hodnotu 4,73 procenta, hlavní kanál Novy si naopak pohoršil o 1,37 procentního bodu na průměrný celodenní podíl 24,50 procenta. Výraznější pokles, o 0,69 procentního bodu, zaznamenala i Prima family, která minulý týden zaujala v průměru 19,10 procenta dospělého publika. Opačný trend vykázala ČT 1, která si polepšila o víc než půl procentního bodu na hodnotu 16,76 procenta. TV Barrandov se týdenním podílem 5,13 procenta vrátila po dvou měsících nad hranici pěti procent.
K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne Nova, polepšila si o 2,5 procentního bodu. Padala ČT Sport
Z pohledu tří největších televizních skupin si v průměrném souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku nejlépe vedla Nova Group, která oslovila 30,48 procenta publika. Oproti předminulému týdnu si ale o půl procentního bodu pohoršila. Druhou pozici obsadila Česká televize s kumulovaným podílem 28,10 procenta, který byl o 0,21 procentního bodu vyšší než v předminulém týdnu. Prima Group skončila třetí s podílem 25,09 procenta – o 0,64 procentního bodu nižším než minule.
Celodenní průměrné podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Pětka, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
V meziročním srovnání s 48. týdnem minulého roku nejvíc posilovala ČT 1, a to o 1,04 procentního bodu z loňských 15,72 na letošních 16,76 procent. Největší pokles vykázal tradičně hlavní program Novy, který si meziročně pohoršil o 3,31 procentního bodu z loňských 27,81 na letošních 24,50 procenta.
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 16,76 | + 0,53 | + 1,04 |
ČT 2 | 4,31 | – 0,13 | + 0,26 |
ČT Sport | 1,99 | – 0,33 | – 0,69 |
ČT 24 | 5,04 | + 0,14 | + 0,41 |
Nova | 24,50 | - 1,37 | - 3,31 |
Nova Cinema | 4,73 | + 0,82 | – 0,42 |
Fanda | 1,25 | + 0,05 | – nevysílal – |
Prima family | 19,10 | – 0,69 | – 0,37 |
Prima Cool | 3,89 | – 0,05 | + 0,27 |
Prima love | 2,10 | + 0,10 | + 0,41 |
TV Barrandov | 5,13 | + 0,18 | – 0,39 |
Atmedia | 2,28 | + 0,37 | + 0,57 |
ostatní TV | 8,92 | + 0,38 | + 0,97 |
Zdroj: ATO – Mediaresearch