Slovenská televize výrazně upravila grafiku a změnila svá loga

1. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
1. 3. 2012

UVNITŘ FOTO A VIDEO K výrazné změně došlo k 1. březnu u veřejnoprávního média našich východních sousedů, tedy Rozhlasu a televize Slovenska (RTVS). STV dostala kompletně nový vizuál a proměněna byla také její loga. Původní identifikátory nahradila částečně průhledná čísla 1 a 2 s dvojtečkou. Na obrazovce tedy nyní loga vypadají jako „:1“ a „:2“. Tento krok je jen jedním z mnoha, kterým chce vedení RTVS tuto instituci omladit.

K TÉMATU: Rozhlas a televize Slovenska si registruje nový název pro sebe i okruhy

Proměnou prošly také webové stránky Slovenské televize na adrese www.stv.sk. V její horní části je pruh v barvě magenta, který obsahuje na levé straně logo „rtv:“, na pravé pak identifikátory kanálů Jednotka a Dvojka. Ty slouží ke sledování zmíněných stanic on-line. Kromě této kosmetické úpravy však zůstává podoba webových stránek Slovenské televize stejná. S původní podobou log už se diváci nesetkání. Rozhlas a televize Slovenska je přestaly používat. Slovenský rozhlas zatím používá značky původní, tedy názvy stanic s obrácenou pyramidou.

ČTĚTE TAKÉ: Slovenský rozhlas představil nová loga. Rádio_FM pro mladé už ho používá

MM 26 AI

RTVS používá také nový slogan Spolu pre vás. Chtěli jsme, aby byl výběr transparentní, proto jsme nezadávali claim reklamní agentuře, ale vybrali jsme 6 zcela různých osobností z reklamní branže a nechali je mezi sebou soutěžit. Claim se nám líbil, protože byl velmi jednoduchý a přesně vyjadřoval spojení dvou institucí a to, že RTVS jako veřejnoprávní spojené médium je tu především pro diváka a posluchače, uvedla při příležitosti představení nové identity ředitelka Sekce komunikace RTVS Lucia Čarná.

Původní a nové logo prvního okruhu Slovenské televize. (Screenshot: Čestmír Polák)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).